شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
اردو

حوزه/ مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان گفت: اردوی آموزشی ویژه داوطلبان جدیدالورود حوزه علمیه اصفهان، در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام کلباسی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای طلاب جدید پیش از ورود به حوزه علمیه اصفهان، اظهار داشت: معاونت آموزش حوزه استان روز سه شنبه 20 مردادماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) یک دوره آموزشی برای داوطلبان جدیدالورود در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: این اردو از ساعت 17 در مدرسه امام صادق(ع) اصفهان واقع در خیابان چهارباغ عباسی، پذیرای داوطلبان جدیدالورود حوزه علمیه اصفهان می باشد.

مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: داوطلبان سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی در این دوره آموزشی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان در ابتدای جلسه می توانند همراه با والدین در اردو شرکت کنند، گفت: همچنین در این اردو یک سری جلسه توجیهی برای پدران و مادران داوطلبان برگزار می شود.

حجت الاسلام کلباسی تصریح کرد: برنامه های بسیار خوبی در این اردو در نظر گرفته شده است .

مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان با  اشاره به برنامه های جانبی این اردو، یادآور شد: داوطلبان در این اردو معرفی نامه و حواله ای برای  خرید کتاب ارائه می شود که باید حواله ها را بعدا افراد  به معاونت آموزش تحویل دهند تا با 50 درصد تخفیف کتاب های پایه یک به آنها تقدیم شود.

وی با بیان اینکه  به غیر از بحث جلسات عمومی و تذکرات کلی که در باب حوزه برای داوطلبان  در این  اردو برگزار می شود، گردهمایی های اختصاصی به صورت پرسش و پاسخ و به طور جداگانه برای هر سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی به نام حلقه های معرفتی با حضور تعدادی از اساتید بارز اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام کلباسی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان برای تحصیل در حوزه علمیه، اظهار داشت: بیش از 1000 نفر برای تحصیل در سال جدید در حوزه علمیه اصفهان ثبت نام کردند که از بین این تعداد ما 600 نفر را برای برگزاری این اردو دعوت کرده ایم.

وی  خاطرنشان کرد: ثبت نام شوندگان سایر استان های کشور و نقاط دوردست اصفهان لزومی ندارد که در این اردو شرکت کنند بلکه آنها می توانند روز شنبه 24 مردادماه به واحد پذیرش حوزه علمیه مراجعه کرده تا معرفی نامه ثبت نام و حواله کتاب خود را دریافت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha