شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
طلاب

معاون آموزش حوزه علمیه فارس با اشاره به فرصت مطلوب تابستان برای فعالیت علمی طلاب، از برگزاری اردوی آموزشی 40 روزه طلاب در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی اکبر ساجدی، در گفتگو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اعلام این مطلب اظهار داشت: حوزه علمیه فارس در نظر دارد این اردوی آموزشی را در چهار پایگاه سپیدان، نخبگان شیراز، کازرون و گراش  برای  طلاب سطح یک و دو  برگزار کند.

وی، با بیان اینکه اردوی آموزشی 40 روزه طلاب از 10 تیرماه آغاز و 19 مردادماه به پایان می رسد، افزود: طلاب شرکت کننده در این اردوی آموزشی باید روزی سه ساعت در کلاس های این دوره حاضر شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه فارس به فرآیند آموزشی حوزه علمیه فارس نیز اشاره و خاطرنشان کرد: درخواست برخی استان ها از جمله استان فارس نسبت به افزایش سال تحصیلی در سال جاری از مدیریت حوزه های علمیه با پاسخ مثبت روبرو شده است.

حجت الاسلام ساجدی با بیان اینکه افزایش سال تحصیلی سبب جلوگیری از هدر رفت زمان طلاب می شود، اضافه کرد: برای این منظور مدارس علمیه استان به دو گروه الف در مناطق گرمسیری و گروه ب در مناطق سردسیری دسته بندی شده اند.

وی با بیان اینکه امتحانات گروه الف در مناطق گرمسیری هفته گذشته به اتمام رسیده است، اظهار کرد: در گروه ب نیز امتحانات در هفته جاری به پایان می رسد و در 14 مدرسه شیراز نیز این امتحانات به صورت متمرکز تحت نظارت مدیریت در پایه های سه تا 10 برگزار شد.

معاون آموزشی حوزه علمیه فارس با بیان اینکه از دو سال قبل تاکنون، همزمان با شروع امتحانات، مصححین در مرکز مستقر و کار تصحیح را آغاز می کنند، خاطرنشان کرد: نتایج آزمون حوزه علمیه فارس نیز تا روز دوشنبه، 9 تیرماه  اعلام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha