سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
دوری آموزشی مکالمه زبان عربی

حوزه/ برای نخستین بار دوره آموزشی نظام مند زبان عربی به شیوه نوین با حضور طلاب و فضلا در دو مقطع زیر دیپلم و مقاطع بالاتر در دو مدرسه فاطمیه (س) و امام محمد باقر(ع) قم به مدت۱۴۰ ساعت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ این مراسم که صبح امروز با حضور مدیر، معاونین، اساتید حوزه در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) منطقه نیروگاه قم آغاز شد، حجت الاسلام  والمسلمین حجازی مدیر این مدرسه مبارکه ضمن خیرمقدم به طلاب و دانش پژوهان زبان و مکالمه عربی از زحمات و تلاش های مجموعه مدیران مرکز مدیریت حوزه های علمیه قدردانی کرد.

در ادامه این افتتاحیه حجت الاسلام والمسلمین  فرخ فال گزارشی از برنامه آموزشی و دوره زمان بندی شده این مرحله از آموزش زبان عربی ویژه طلاب ارائه نمود.

سپس مدیر حوزه های علمیه در سخنان مبسوطی شرایط و ویژگی های یک طلبه عالم و محقق را با اشاره به روایتی از امام محمد باقر(ع) برشمرد و خواستار همت و تلاش جدی طلاب زبان آموز شد.

در ادامه این مراسم ، مدیر مرکز آموزش زبان های خارجی حوزه علمیه قم ضمن تبریک آغاز نخستین دوره آموزشی زبان و مکالمه عربی در حوزه علمیه قم اظهارداشت: بحمدلله امروز شاهد آغاز دوره آموزشی زبان و مکالمه عربی در قم و شش استان دیگر کشور هستیم.

شاکر افضلی بیان داشت: امیدوارم در سایه توجهات مدیریت حوزه های علمیه علاوه بر تاسیس مرکزی تخصصی برای آموزش زبان عربی شاهد رشد و شکوفایی زبان آموزانی متبحر و متخصص باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آموزش و زبان آموزی نیاز به تداوم و استمرار دارد و امیدواریم مدیران و برنامه ریزان عنایت ویژه ای به این مهم داشته باشند.

انتهای پیام   17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha