چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 331357
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
یی

هجرت بلند مدت حوزه های علمیه، از فضلا و روحانیون ارجمند جهت اعزام به مناطق تبلیغی کشور دعوت به عمل می آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت اداره کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام  معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، فضلا و روحانیون به مناطق تبلیغی کشور اعزام می شوند.

بر اساس این گزارش؛ علاوه بر امکان ترویج و نشر معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بهره مندی از برکات معنوی و اجر اخروی مزایای از قبیل، پرداخت حق التبلیغ،پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن،برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی؛ بهره مندی از خدمات مراکز حوزوی،امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی به صورت غیر حضوری، امکان ادامه تحصیل در سطوح 2و3  رشته تخصصی تبلیغ به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری،امکان تدریس در حوزه های علمیه سراسر کشور،تبلیغ در مدارس امین و شبانه روزی؛ امکان گذراندن دوره سربازی و اخذ پایان خدمت،این دوره از هجرت پیش بینی شده است.

داشتن سطح 2 حوزوی(کتبی و شفاهی پایه نهم حوزه)، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت (به صورت دائم)، حضور حداقل یکسال به همراه خانواده در محل تبلیغ از جمله شرایط این هجرت است.

علاقه مندان جهت ثبت نام  می توانندد به سامانه سماوات به آدرس  ww.mobaleghan.com مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شمــاره 32940642-025 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha