یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
کد خبر: 334689
۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
حجت‌الاسلام سعیدی

امام جمعه قم با تاکید بر ضرورت توسعه و تقویت فعالیت های قرآنی بانوان به عنوان مادران و تربیت کنندگان نسل آینده جامعه تاکید کرد.

 به گزارش  خبر گزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در آغاز آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه بانوان که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار می‌شود، بر تقویت و توسعه فعالیت‌های قرآنی ویژه بانوان تأکید کرد و ابرازداشت: ضرورت پرداختن به برنامه های فرهنگی – تبلیغی ویژه بانوان مسئله انکار ناپذیر است براین اساس مسئولین و خادمین آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) بیشترین تلاش را در راستای توسعه و ارتقای برنامه‌های فرهنگی بانوان دارند.

 وی، فراهم سازی امکان حضور خانم های کارشناس، استاد و مرتل در برنامه های حرم مطهر را از جمله کارهای انجام شده در این راستا معرفی کرد و ادامه داد: تلاش می‌شود تا بانوان به توجه به نقش ارزشمندشان در عرصه تربیت نسل آینده، در فضایی آرام، از فرصت ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه بر لزوم توجه برنامه ریزان به افزایش بعد معرفتی این محافل و برنامه های فرهنگی و همچنین تامل در معارف قرآن و عترت تاکید کرد..

خاطرنشان می‌شود، محفل قرآنی "طهورا" با حضور اساتید برجسته کشوری، در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 11:30 الی 13 در شبستان نجمه خاتون(س) همراه با بیان احکام بانوان و مسابقه تفسیری برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha