سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
55

امروز کشور ما در معرض توطئه ای بزرگ قرار گرفته که در راس این توطئه، کشورهای بزرگ قررا دارند و تمام تکفیری ها را در کنار مزدوران نظام گذشته تحت عنوان داعش جمع کرده اند تا عراق و مردم نیکوکار آن را از بین ببرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد الصافی تولیت حرم مطهر حضرت عباس(ع) و نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا در دفتر خود در حرم مطهر با گروهی از مسؤولان دانشکده پرستاری دانشگاه کربلا دیدار کرد.

امام جمعه کربلا در این دیدار بیان داشت: ما بر این باوریم که در مواجهه با هر دشمنی نمی توان پیروز شد مگر با حضور پرستارانی که به علم و مهارت مسلح هستند.

وی گفت: امروز کشور ما در معرض توطئه ای بزرگ قرار گرفته که در راس این توطئه، کشورهای بزرگ قررا دارند و تمام تکفیری ها را در کنار مزدوران نظام گذشته تحت عنوان داعش جمع کرده اند تا عراق و مردم نیکوکار آن را از بین ببرند.

سید احمد الصافی ابراز داشت: تجربه های گذشته بهترین دلیل بر این است که اتفاقات این روزهای عراق توطئه ای بزرگ است که در برابر آن از همه ما انتظار می رود که این توطئه را با همبستگی و ایستادگی از بین ببریم و این زمانی محقق می شود که ما به علم و معرفت مسلح باشیم.

در این دیدار دکتر علی المصراوی رییس دانشکده پرستاری گفت: دانشکده پرستاری و تمام کارکنان و اساتید و دانشجویان آن امروز آماده اطاعت از فرامین مرجعیت برای دفاع از خاک مقدس عراق هستند.

مصراوی افزود: دانشکده پرستاری همواره در تمامی فعالیت های استان پیشتاز بوده و با اساتید و دانشجویان خود بهترین خدمات پزشکی و درمانی را به میهانان استان و زائران کربلا ارائه کرده است.

از سوی دیگر سلمان الکریطی استاد دانشکده و معاون اداری دانشکده درباره راه های همکاری مشترک میان این دانشکده و آستان مقدس حضرت عباس جهت خدمت رسانی به زائران محترم و برپایی جلسات قرآنی و تفسیری برای دانشجویان دانشکده و تبیین قواعد شیوه زندگی با سید صافی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سید الصافی در این دیدار از رییس و دانشجویان این دانشکده دعوت کرد که پس از عید فطر از مراکز بهداشتی آستان مقدس حضرت عباس بازدید کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha