شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مرکز نور

مدیر بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: تولید محصولات نرم افزاری و راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی در مرکز نور بر پایه علوم اسلامی و انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدیر بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی  در بازدید مشاور اجتماعی رییس جمهور قرقیزستان از مرکز نور اظهارداشت: این مرکز آماده است تا مقالات و مطالب پژوهشگران را به صورت نرم‌افزار تولید کند و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ و قرآن قرار دهد.

محسن مسچی افزود: وب‌سایت‌های بسیاری در فضای مجازی توسط کارشناسان و محققان این مرکز در حال فعالیت در زمینه‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی است .

وی با اشاره به لزوم ایجاد وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های مذهبی بیان داشت: امروزه باید در برابر تهاجمات گوناگون دشمن در زمینه جنگ نرم به کمک یکدیگر بشتابیم تا بتوانیم در برابر آنها ایستادگی کنیم.

مدیر بین‌الملل مرکز نور این مرکز را خادم اهل بیت (ع) دانست و ادامه داد: ما از هیچ اقدامی برای سهولت دسترسی پژوهشگران به منابع و آثار مورد نیاز دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات این مرکز تحقیقاتی گفت: ارائه آثار در وب‌سایت‌ها و حضور در فضای مجازی حائز اهمیت بسیاری است و نباید از آن غافل شویم و در راستای این امر همیشه در تلاش خواهیم بود.

مسچی از مشاور رییس جمهور قرقیزستان برای همیاری در این مرکز کامپیوتری دعوت به عمل آورد و ادامه داد: نرم‌افزارها و محصولات این مرکز آماده ارائه به مراکز فرهنگی کشورهای اسلامی است.

لازم به ذکر است، آقای قادرمالک اوف، مشاور اجتماعی رییس جمهور قرقیزستان در سفری دو روزه به شهر مقدس قم میهمان مرکز آموزش های کوتاه مدت جامعه المصطفی العالمیه می باشد.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha