شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 336307
۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
مدیران

پنجمین هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه استان اصفهان، در سال جاری در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان برگزار می شود.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه اصفهان، در گفتگو باخبرگزاری حوزه در اصفهان اظهارداشت: پنجمین هم اندیشی مدیران مدارس و شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان در سال جاری، در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان با موضوع "راهكارهای ایجاد ارتباط بیشتر بین صف و ستاد (مدارس و مركز مدیریت)" برگزار خواهد شد.

به گفته وی این برنامه،با حضور 40 نفر از مدیران مدارس اصفهان، پنجشنبه 6 شهریور از ساعت ساعت 8:30 صبح برگزار می‌گردد.

محمد رضا مسقطیان، افزود: موضوع صف و ستاد یكی از موضوعات مهم در مدیریت سازمان‌هاست و هماهنگی و همراهی آن‌ها در همه زمینه‌ها امری لازم و ضروری است.

وی گفت: فعالیت‌های صف از سازمان فعالیت‌هایی هستند كه مستقیماً در تأمین هدف‌ها نقش تعیین كننده دارند و فعالیت‌های ستادی بیشتر نقش برنامه ریزی و كنترل و نظارتی می‌باشد و به طور غیر مستقیم در تأمین هدف‌ها نقش ایفا می‌كند و اثرات فعالیت‌های آن‌ها بر خلاف فعالیت‌های صف در بلند مدت خود را نشان می‌دهد.

مسقطیان گفت: بنابراین واحدهای صف كه همان مدارس باشند وظایف اجرایی و واحدهای ستادی وظایف مشورتی، برنامه ریزی و ارزیابی و نظارت و كنترلی و ارائه خدمات تخصصی برای كمك به اجرای وظایف واحدهای صفی را دارند.

مسقطیان گفت: هرچه صف و ستاد در اجرای برنامه‌ها هماهنگ و همراه هم باشند، سازمان موفق‌تر عمل می‌كند و هر چه آن‌ها خود را از یكدیگر جدا بدانند، سازمان در رسیدن به اهداف خود ناموفق خواهد بود و یك تصمیم وقتی تا پایین‌ترین رده نفوذ خواهد داشت كه صف و ستاد همراه و پشتیبان هم، آن تصمیم را به مرحله اجرا گذارند.

وی عنوان داشت: یك برنامه وقتی موفق خواهد شد كه صف و ستاد همدل و همراه، برنامه مذكور را قبول كرده و تا پایان ادامه دهند. نه اینکه مخاطبین و نیروهای هدف، شاهد جدایی صف و ستاد باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha