سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
خرم‌آبادی

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در جنگ پنجاه روزه غزه اسرائیل به عنوان نماد قدرت آمریکا و غرب به زانو درآمد، گفت: دفاع مقاومت اسلامی در غزه توانست در ابعاد فکری، میدانی و نظامی ابرقدرت ها را به چالش بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی طاهری خرم آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس دوره چهارم خبرگان رهبری، اظهار داشت: پس از تجدید عهد و بیعت با آرمان های امام راحل(ره)، خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، معظم له در ارتباط با به چالش کشیدن استکبار جهانی از باب ایدئولوژی و عملیاتی بعد از جنگ جهانی دوم در دنیا اظهارات جامعی داشتند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: نمایندگان در نطق های خود، دغدغه هایی را در زمینه مسائل اقتصادی، فرهنگی، تکثیر نسل و رشد جمعیت و سیاست خارجی مطرح کردند.

وی تصریح کرد: همچنین دریابان شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی سخنانی را در خصوص مسائل بین المللی، حوادث منطقه ای، گروه های تکفیری، عراق، سوریه و غزه ایراد کرد. دکتر مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در خصوص مسائل فرهنگی و نقشه راه علمی کشور و دغدغه های رهبری توضیحات جامعی ارائه کرد.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: با توضیحات دبیر شورای عالی امنیت ملی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاعات جامع و مفیدی در اختیار نمایندگان خبرگان رهبری قرار گرفت.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که غرب اقتدار سابق را ندارد، ابراز داشت: در جنگ پنجاه روزه غزه شاهد بودیم که مردم مظلوم این منطقه، اسرائیل را که نماد قدرت آمریکا و غرب محسوب می شود، به زانو درآورند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقاومت اسلامی در غزه توانست در ابعاد فکری، میدانی و نظامی ابرقدرت ها را به چالش بکشد.

انتهای پیام/313 /33

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha