سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ماموستا مصطفی محمودی

کارگاه آموزشی مقابله با جریانات و افکار تکفیری با حضور روحانیون شیعه و سنی در پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، کارگاه آموزشی مقابله با جریانات و افکار پلید تکفیری با حضور روحانیون و صاحب نظران شیعه و سنی پیرانشهر و همکاری اداره تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان با هدف هم اندیشی و بررسی راهکارهای مبارزه با جریان های تکفیری و جلوگیری از نفوذ گروهگ های ضد اسلامی برگزار شد.

ماموستا مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر، در این مراسم  پیدایش جریان های تکفیری و تند رو را با پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه عامل پیشروی در کشورهای اسلامی دانست و افزود: گروهک های تکفیری با هدف ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و جلوگیری از وحدت و اتحاد مسلمین در جهت تبلیغ چهره منفی از مسلمین تبلیغ می کنند.

وی، تحقق اهداف آمریکا در کشورهای اسلامی را اهداف باج گیران تکفیری دانست و افزود: بر همه علما، روحانیون و همچنین نخبگان جامعه واجب است، جهت جلوگیری از تفرقه و نفوذ سر سپردگان غرب در مقابله با این جریانات به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنند و در راستای آگاهی و اطلاع‌رسانی اذهان مردم در مقابل نقشه بر آب کردن ترفندها و اهداف دشمنان اسلام از جریان سازی ها علیه اسلام تبیین و روشن سازی کنند.

امام جمعه پیرانشهر، بصیرت و هوشیاری علما و روحانیون را رمز موفقیت در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: نباید اجازه و فرصت مداخله به بیگانگان داده شود، بلکه با اتحاد و همبستگی در جهت شکوفایی کشور و خنثی کردن توطئه فرصت طلبان در زمان کنونی مجاهدت کنیم.

گفتنی است، علما و روحانیون شیعه و سنی در این کارگاه آموزشی با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات لازم در راستای تبیین و آگاه سازی اذهان عمومی اظهار نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha