سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
محمد نظری فارس

حوزه/ معاون پرورشي ‌فرهنگي آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه ارتباط رو در رو با دانش آموز در تربیت دینی بسیار موثر است، گفت: روحانيون بايد از سرچشمه به فعاليت بپردازند و در تدوين كتب درسي دانش‌آموزان نقشي فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شيراز، محمد نظري ظهر امروز در نشست مبلغان مدارس امین در فارس اظهار کرد: درهای آموزش ‌و ‌پرورش به روی روحانيون مبلغ همیشه باز است تا در رساندن دانش‌آموزان به حيات طيبه تلاش کنند.

وي از طراحي 120طرح براي همكاري با حوزه خبر داد و گفت: تدريس و تحصيل 35 واحد درسي دانشگاه فرهنگيان با همكاري و زير نظر حوزه، اختصاص 200 سهميه دانشگاه فرهنگيان براي ورود به آموزش‌ و‌پرورش و اعزام هزار و 550  روحاني با كاروان‌هاي اردويي راهيان نور دانش‌‌آموزي را گوشه‌ای از همكاري آموزش ‌وپرورش با حوزه عنوان كرد.

نظري آموزش وپرورش را بستر گسترده و مناسبي براي فعاليت روحانيون دانست و از آمادگي ايجاد بستر براي فعاليت روحانيون در تمامي مدارس شبانه روزي استان خبر داد.

معاون پرورشي ‌فرهنگي آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه ارتباط رو در رو با دانش آموز در تربیت دینی بسیار موثر است، گفت: روحانيون بايد از سرچشمه به فعاليت بپردازند و در تدوين كتب درسي دانش‌آموزان نقشي فعال داشته باشند.

وي از اطلاع‌رساني به سرپرستان تمامي مدارس شبانه روزي در ارتباط با حضور مبلغ در اين مدارس خبر داد و افزود: در صورتي كه براثر عدم اطلاع همكاري صورت نگيرد، آن مورد بررسي می‌شود.

نظري از تلاش آموزش و پرورش براي بالابردن سطح كيفي مدارس امين خبر داد و افزود: در حال حاضر و با توجه به راهنمايي‌هاي آيت الله ايماني در پي افزايش كميت مدارس امين نيستيم و سعي در ارتقاي كيفيت مدارس در حال فعاليت داريم.

معاون پرورشي ‌فرهنگي آموزش وپرورش فارس  بیان کرد: با تدوين اساسنامه مدارس امين در شوراي عالي آموزش‌و‌پرورش كه تمامي جزييات فعاليت اين مدارس در آن ذكر شده باشد، مشكلات و مسائل موجود در اين مدارس حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha