یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 337708
۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
یزبک

حوزه/ امروز تکفیری ها به جان مردم افتاده و مانع کسب و کار و کسب روزی مردم هستند و کسی که به همسایه خود تجاوز کند تکفیری است. ما امروز با داعش و کسانی روبرو هستیم که به دنبال تجزیه کشور هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله در خطبه عید قربان در مسجد امام علی(ع) در بعلبک تاکید کرد که عید واقعی ما هنگامی است که اسیران خود را از بند رها سازیم و به آغوش میهن خود بازگردند و ارتش ما در بهترین وضعیت باشد و از او حمایت شود تا بتواند از میهن پاسداری کند.

وی افزود: ما از حکومت و تمام نهادهای نظامی و مدنی دولتی می خواهیم امنیت و ثبات مورد نظر مردم را فراهم سازند و البته این کمترین وظیفه آنها است چرا که مردم و دولت مسؤول مواجهه با پیش آمدها هستند و ما امروز در مقابل داعشی هستیم که در همه جا گسترش یافته اند و امروز تکفیری ها به جان مردم افتاده و مانع کسب و کار و کسب روزی مردم هستند و کسی که به همسایه خود تجاوز کند تکفیری است. ما امروز با داعش و کسانی روبرو هستیم که به دنبال تجزیه کشور هستند.

شیخ یزبک در ادامه گفت: نظامیان ربوده شده و خانواده های آنها و ما و لبنانیان آزاده چه عیدی می توانیم باشیم در حالی که وطن ما در خطر است و روزانه دست های جنایتکار به سوی آن دراز می شود. چه عیدی می توانیم داشته باشیم در حالی که شاهد سخنان تحریک آمیز داخلی و لشکرکشی های غیر مسؤولانه هستیم.

شیخ یزبک افزود: مؤسسات این کشور زنده نیستند اما در حاشیه حیات هستند و ما خواستار زنده کردن این نهادها و انتخاب رییس جمهور هستیم. چرا ما نمی توانیم بر اساس اصول صحیح و مسالمت آمیز به تفاهم برسیم؟ در حالی که هرگاه مؤسسات مادر ایجاد شوند سایر نهادها نیز حاصل خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از هدیه جمهوری اسلامی ایران به ارتش لبنان، از نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت و ملت لبنان در رویارویی با دشمن صهیونیستی تشکر کرد و گفت: هدیه ای که به شما تقدیم می شود را نمیتوان ارزش گزاری کرد چون شما جان های خود را فدای این میهن میکنید و ما از تمام حامیان ارتش لبنان تشکر می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha