یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: تحریم جمهوری اسلامی ایران فقط موجب قدرت گرفتن ایران شد و اکنون اگر امت اسلام از خواب خود بیدار نشود باید بهای سنگینی برای آن بپردازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن پیشرفته بیمارستان دارالحکمة در بعلبک تاکید کرد: ما در لبنان نیازمند حکومتی قدرتمند و نهادها و مؤسسات دولتی هستیم، اما نه آن گونه که آمریکا می خواهد که امارتی اینجا و امارتی آنجا برای خود مستقل باشند بلکه چیزی که ما می خواهیم وحدت و یکپارچگی ملی است که در آن تمام گروه ها و اقشار لبنان با عزت و کرامت در کنار هم باشند و مردم و ارتش و مقاومت در حمایت از کشور در برابر تهدید صهیونیست ها و تکفیری ها متحد و یک صدا باشند.

وی افزود: اگر تروریست ها می توانستند در لبنان کاری انجام دهند، یک لحظه هم درنگ نمی کردند، اما جرات این کار را ندارند، زیرا فرزندان و جوانان مجاهد لبنان از امنیت و ثبات کشور دفاع می کنند.

رئیس هیئت شرعی حزب الله گفت: عملیات موسوم به "عاصفة الحزم" که پس از یک ماه تجاوز به "اعادة الأمل" تغییر نام داد، فقط برای متشنج کردن فضا و منحرف ساختن افکار است. این خون هایی که ریخته می شود به سود چه کسی است؟

توطئه آمریکا برای تجزیه عراق به این کشور محدود نخواهد ماند

وی خاطر نشان کرد تجزیه ای که امروز آمریکایی ها از آن صحبت می کنند و تلاش می کنند آن را در عراق اجرا کنند، به عراق محدود نخواهد شد، بلکه توطئه ای است برای تمام منطقه و تمام این اقدامات به سود رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا می باشد.

شیخ یزبک در پایان سخنان خود تاکید کرد خطری که کشورهای خلیج فارس را تهدید می کند، خطر خارجی نیست، بلکه از جانب خود آنها و از جانب تکفیری هایی است که بندگان خدا را گمراه می کنند.

وی افزود: تحریم جمهوری اسلامی ایران فقط موجب قدرت گرفتن ایران شد و اکنون اگر امت اسلام از خواب خود بیدار نشود باید بهای سنگینی برای آن بپردازد. از خداوند می خواهیم امت اسلام را به راه مستقیم هدایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha