یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: فردا خواهد آمد و اکنون دوران شکست ها سپری شده و دوران پیروزی ها فرا رسیده است و به زودی این توفانی که عربستان به راه انداخته با پاسخ روبرو خواهد شد تا حقیقت همچون خورشید از پشت ابرهای تیره بیرون بیاید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک، رییس هیئت شرعی حزب الله در مراسم جشن تکلیف دختران در مجتمع و مدرسه المرتضی در منطقه بوادی در بقاعیه تاکید کرد، اگر ما به مسؤولیت خود عمل کنیم و از میهن و امت خود دفاع کنیم، دیگران نمی توانند بر ما مسلط شوند.

وی افزود: این چه قاطعیت و چه توفانی است که در یمن جریان دارد و نام آن را "عاصفة الحزم" گذاشته اند؟ هدف آنها از به راه انداختن این توفان چیست؟ آنها گمان می کنند قدرت و اقتدار دارند.

رئیس هیئت شرعی حزب الله گفت: فردا خواهد آمد و اکنون دوران شکست ها سپری شده و دوران پیروزی ها فرا رسیده است و به زودی این توفانی که عربستان به راه انداخته با پاسخ محکمی روبرو خواهد شد تا حقیقت همچون خورشید از پشت ابرهای تیره بیرون بیاید.

وی در ادامه سخنان خود جبهه کفر جهانی و استکبار و طاغوت را به توطئه چینی علیه عفت و حیای امت اسلام متهم کرد و گفت: آنها در این زمینه علیه پوشش اسلامی و حجاب زنان مسلمان توطئه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha