یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی، صبح امروز وارد فرودگاه لارستان شدند و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان فارس و دیگر مسئولین استانی قرار گرفتند.

به گزارش سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه» از لارستان، این مرجع تقلید در سفری دورزه، صبح امروز وارد فرودگاه آیت الله آیت اللهی شهرستان لارستان شدند و مورد استقبال آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، سردار قیصرور، فرمانده سپاه فجر، سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس، فرماندار و امام جمعه لارستان، جمعی از علما و روحانیون شیعه و سنی، خانواده های شهداء و دیگر مسئواین استانی و محلی قرار گرفتند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بدو ورود به شهرستان لارستان به گلزار شهدای این شهرستان رفته و به مقام شامخ شهدای عزیز ادای احترام کردند و سپس با حضور در کنار مزار آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌الهی و آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری، با قرائت فاتحه، به روح مطهر این دو عالم برجسته درود فرستادند.

سخنرانی در جمع مردم ولایتمدار لار و دیدار با علمای شیعه و سنی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین سفر به شهرستان های گراش، اوز و خنج از مهمترین برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی به لارستان اعلام شده است.

انتهای پیام 3/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha