شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نمر

حوزه/ بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان در بیانیه ای حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقر نمر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز،  در  بیانیه بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان آمده است:

از آغاز بیداری اسلامی و بلکه قبل از آن امت اسلام و جهان بشریت شاهد خیانت ها، دغلبازی و نسل کشی دولت خودکامه آل سعود بوده و هستند که با همراهی رژیم غاصب صهیونیزم در  جنگ ۳۳ روزه ،۲۲روز، 7روز و۵۱روزه که سبب قتل عام هزاران زن و مرد و کودک و آواره شدن میلیون ها مسلمان بی گناه شد، امروزه که بیداری اسلامی با شاخصه های ضد استکباری و مردمی و اسلامی خود جهان اسلام را فراگرفته اما با دسیسه های مزدورانه استکبار جهانی وصهیونیزم بین الملل در صدد انحراف و یا مصادره کردن این انقلاب بزرگ برآمدند، حوادثی چون سوریه و عراق از نتایج است.

 امیران فسیلی آل سعود برای جلو گیری و سرکوب بیداری اسلامی در حجاز روحانی بر جسته شیعیان را پس از شکنجه های طاقت فرسا و زندانی کردن غیر انسانی این روحانی بزرگ اکنون از ترس خروش ملت اقدام به صدور حکم اعدام حضرت آیت الله باقر النمر نموده اند تا شاید زهر چشمی از مردم انقلابی شیعه و سنی عربستان گیرند.

این گزارش می افزاید: امیران سعودی تصور نکنند با اعدام این روحانی بر جسته کار اعتراض های مردمی به پایان می رسد! و یا موجب ارعاب مردم می شود ! بلکه از هرقطره خون او پرخاشگری جدیدی پدید می آید و بیداری اسلامی جان مضاعف می گیرد چرا که شهادت  آیت الله سعیدی بدست دژخمیان پهلوی در سرعت بخشی به پیروزی انقلاب اسلامی سهم مضاعف داشته است!

 سازمان مدافع به اصلاح حقوق بشر کجایند که فریادهای مردم مظلوم و ستمدیده شرق و اکنون تمام حجاز را بشنوند و داعیه حقوق بشری نمایند!؟ مگر نه اینکه برای همجنس بازان الواطی و قاتلان عمد و... قعطنامه ها صادر می کردید پس چرا برای آزادی روحانی آزادی خواه ضد استکبار و استبداد کاری نمی کنید گر چه انتظاری هم نیست علماء روحانیون، جامعه و عاظ اساتید و طلاب حوزه های علوم دینی خوزستان از مراجع ذی صلاح و دستگاه های سیاسی و دیپلماسی کشور و نیز مجامع بین المللی می خواهد تا با رایزنی و فشار به دولت خودکامه آل سعود مانع این جنایت تاریخی شوند و مقدمات آزادی این روحانی بر جسته انقلابی را فراهم نمایند.

 روحانیون و علمای خوزستان بر این باورند که اعلام و شهادت این روحانی برجسته سبب سرعت بخشیدن به بیداری امت اسلامی و جهان بشریت خواهد شد و هشدار می دهیم که هر گونه اقدام نسنجیده نابخردانه برای حکام خودکامة آل سعود و دیگر حکومت های خودکامه عواقب انقراضی را بدنبال خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha