شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
زمانی

حوزه/ معاون بین الملل حوزه های علمیه با بیان این که ترویج گسترده تفکر شیعه در جهان ، دشمنان را به تکا پو انداخته است گفت: صدور حکم اعدام شیخ نمر آل سعود را به چالش کشیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی در جمع کارکنان معاونت بین‌الملل حوزه با اشاره به تحولات کشور های عربی به خصوص یمن و عربستان اظهارداشت: با گسترده شدن نقش ایران در منطقه و از سویی به انزوا رفتن تفکر وهابیت، محبوبیت اهل بیت علیهم السلام مرز ها را یکی پس از دیگری می پیماید و روزی خواهد رسید که جهانیان پیرو مکتب اهل بیت(ع) که اسلام ناب است، می شوند.

وی صدور حکم اعدام شیخ نمر را از دیگر چالش های به وجود آمده در حج امسال دانست و ادامه داد: امروزه جلوه های محبت اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان دیده می شود که این در  کنگره حج امسال نیز نمود خاصی داشت.

 وی با اشاره به رواج اسامی و القاب اهل بیت علیهم السلام در میان مسلمانان اهل سنت گفت: علاوه بر اسامی و القاب معصومین علیهم السلام، شخصیت های انقلابی و دینی ایران نیز مورد احترام مسلمانان در جهان است که گذاشتن نام های «مطهری»، «بهشتی» و... گواهی بر این ادعاست.

معاون بین الملل حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: این که امروزه مشاهده می کنیم، وهابیت این گونه علیه شیعه تلاش کرده و فریاد سربرآورده است، این ترویج تفکر شیعه در جهان را مشاهده می کند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha