جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بهشتی نژاد

این عالم ربانی از سابقون و مبارزان نهضت اسلامی بود و از افراد شناسنامه دار نظام اسلامی ما به حساب می آید، ایشان شخصیتی معتدل، منصف و فقیهی وارسته بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد ، ظهر امروز در مراسم ترحیم وبزرگداشت آیت الله مهدوی کنی که ازسوی حوزه علمیه اصفهان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ودیگر ارگان‌ها در مسجد سید برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: تقارن زمانی رحلت این عالم ربانی با  ایام شهادت امام حسین (ع) نقطه ای مثبت در زندگی آن مرحوم است.

وی در ادامه با بیان آنکه نهضت حسینی و واقعه عاشورا از چنان اهمیت و جایگاهی در اسلام برخوردار است که به جرات می توان گفت: چنانچه این نهضت حسینی رقم نمی خورد امروز از اصول اسلام خبری نبود.

حجت الاسلام بهشتی نژاد تصریح کرد: اگر چه این مطلب حدیث نیست ولی مطلبی قابل تامل و گران سنگ است که حدوث اسلام به برکت پیامبر اکرم(ص) بود.

وی با تاکید براینکه استمرار اسلام بواسطه نهضت حسینی و اباعبد الله الحسین است، گفت:  اگر این نهضت نبود، براساس دسیسه ها وتوطئه‌ها، سفره اسلام تا کنون برچیده شده بود.

رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد: آیت الله مهدوی کنی پیش از آن که به پیام امام راحل در 15 خرداد درباره انقلاب اسلامی لبیک بگوید و سرتاپا در خدمت اسلام و انقلاب باشد، در آستان مقدس حسینی لبیک گفته بود.

وی خاطرنشان کرد: این عالم ربانی از سابقون و مبارزان نهضت اسلامی بود و از افراد شناسنامه دار نظام اسلامی ما به حساب می آید، ایشان شخصیتی معتدل، منصف و فقیهی وارسته بود.

رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان کرد: آیت الله مهدوی کنی از وزنه های انقلاب و اسلام بود که اعتبار خود را برای نظام انقلاب خرج کرد و پابه پای انقلاب و ولایت فقیه در تمامی لحظات و شرایط ایستاد و حرکت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha