سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 339687
۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
حجت‌الاسلام تجرد شیراز

حوزه / امام جمعه شهرك گلستان استان فارس با تاکید بر برنامه ریزی مناسب جهت جذب جوانان به برنامه های فرهنگی و دینی گفت: نباید هرگز از جوانان غافل شویم.

حجت‌الاسلام مجد‌‌الدين تجرد، امام جمعه شهرك گلستان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شيراز، ضمن يادآوري مهاجرت افراد با فرهنگ و سبقه‌هاي شهري و روستايي مختلف به اين شهرك، لزوم فعاليت در حل مسائل فرهنگي را دوچندان دانست.

 امام جمعه شهرك گلستان استان فارس،  با تشريح موقعيت مدرن و نوساز اين منطقه، گفت: يكي از مسائل شهرك گلستان عدم رعايت موازين مذهبي از سوي باغهايي است كه براي برگزاري مراسم عروسي مجوز گرفته‌اند.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري جلساتي با شهرداري، سازمان مستضعفين در جهت اقدام براي مرتفع كردن بخشي از مسائل فرهنگي اين شهرك، اين اقدامات را ناكافي دانست و افزود: با وجود موثر بودن اين اقدامات، هنوز رضايت كافي نداريم.

حجت‌الاسلام‌ تجرد رسالت بارز امام جمعه را رهبري معنوي شهروندان عنوان كرد و ادامه داد: اين رهبر معنوي بايد با تقوايي بالا براي شهرستان پدري كند و گروهها و نهاد‌هاي مختلف را هماهنگ و اداره نمايد.

امام جمعه شهرك گلستان در ادامه  در تشريح فعاليتهاي ستاد نماز جمعه شهرك گلستان از روابط خوب و اثربخش با مردم و افتتاح مركز خيريه در دفتر امام جمعه با همكاري كميته امداد امام خميني(ره) خبر داد و افزود: برخی از مشكلات مادي مردم با حمايت اين مركز خيريه مرتفع شده است.

این مقام مسئول، با بيان فعاليتهايش در جهت ابلاغ مشكلات مردم به مسئولان، اظهار كرد: مسئولين مختلف شهرستان از قبيل فرماندهان نيروي انتظامي و نمايندگان مجلس به مراسم نمازجمعه دعوت شده تا با مردم صحبت كنند و پاي صحبت مردم بنشينند.

وی از برنامه ريزي براي استقرار چند دستگاه كامپيوتر و اينترنت با اعمال نظارتهاي لازم در مكان نماز جمعه خبر داد تا جوانان بتوانند از اين فرصت استفاده كنند.

استاد حوزه شیراز، افزود: نمايش و توزيع فيلم  و همكاري با خانه كارگر براي در اختيار قرار دادن رايگان امكانات تكنولو‍ژيكي اين ارگان براي شهروندان و همكاري با بنياد فرهنگي مهديه از ديگر فعاليتهايي است كه در استفاده از تكنولوژي روز براي هرچه بهتر انجام شدن رسالت ستاد نماز جمعه انجام خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام تجرد شيرين ترين خاطره و فعاليت خود در طي سه سال حضور در شهرك گلستان به عنوان امام جمعه را ديدار با جانبازان و خانواده‌هاي شهدا عنوان كرد و گفت: در اين مدت بسيار از اين عزيزان روحيه مثبت دريافت كرده‌ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha