یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
سلمان

کسانی که با امام حسین و شعائر حسینی مبارزه می کنند نه تنها متوهم بلکه دیوانه اند؛ چرا که حسین تمام دشمنان خود را به زمین می زند و هر کس بخواهد پرچمی از حسین را به زمین بی فکند خود به زمین می افتد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل الوفاق بحرین تاکید کرد: سخن گفتن از یک انتخابات ناقص در بحرین بهانه ای برای فرار نظام از احقاق حقوق سیاسی مردم است. این انتخابات با تمام انتخابات های جهان متفاوت است، زیرا بر اساس تقویت استبداد و استمرار دیکتاتوری است و هیچ تاثیری در روند سیاسی کشور نخواهد داشت.

شیخ سلمان تاکید کرد: الوفاق و معارضان شریف بحرین هرگز از خواسته خود مبنی بر لزوم تشکیل دولت منتخب مردمی کوتاه نمی آیند؛ نظامی انتخابی و عادلانه که هر شهروند حق رای داشته باشد و مجلسی که صلاحیت قانونگذاری و نظارت داشته باشد.

وی افزود: بحرین نیازمند گفتگویی حقیقی است که به توافق و ساختار سیاسی جدید برای اداره کشور منجر شود.

شیخ سلمان خاظر نشان کرد: سرکوب مردم به بحران پایان نمی دهد و حمله به شعائر حسینی نیز کاری نامقبول است و کسانی که با امام حسین و شعائر حسینی مبارزه می کنند نه تنها متوهم بلکه دیوانه اند؛ چرا که حسین تمام دشمنان خود را به زمین می زند و هر کس بخواهد پرچمی از حسین را به زمین بیفکند خود به زمین می افتد.

وی افزود: دخالت نیروهای درع الجزیره در بحرین یک خطای استراتژیک است که به بحران بحرین ابعاد منطقه ای می بخشد و آن را پیچیده تر می کند به خصوص در سطح کشورهای خلیج فارس.

دبیرکل الوفاق خواستار بیرون رفتن این نیروها از بحرین شد و اینکه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بخشی از راه حل مشکل بحرین باشند نه بخشی از بحران این کشور.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha