پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 339854
۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
اعلایی نژاد

حوزه/ مؤلف کتاب «احکام اسلامی» با اشاره به این که در تدوین این کتاب از انواع نمودارها و دسته بندی مسائل استفاده شده است، گفت: گاهی تا مصور سازی برای مطلبی صورت نگیرد مطلب به درستی تبیین نمی شود که بر همین اساس، این کار در این کتاب انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام اعلایی نژاد امروز در آیین رونمایی از کتاب احکام اسلامی ویژه مخاطبان بین المللی که در مرکز موضوع شناسی مطالعات فقهی برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمات و همکاری مؤثر مراکز حوزوی موجب تدوین این کتاب شده است، اظهار داشت: تدوین این کتاب حاصل کار گروهی حوزوی با درایت حجت الاسلام والمسلمین زمانی و گروه مطالعات بین الملل حوزه های علمیه بوده است.

وی با بیان این که در ابتدا سرفصلی از موضوعات در اختیار ما قرار گرفت، ابراز داشت: ما موظف شدیم به بررسی موضوعات و فتاوای 4 مرجع تقلید که مورد نیاز مخاطبان خارج کشور است پرداخته و کتاب را بر اساس آن تدوین کنیم.

مؤلف کتاب احکام اسلامی با اشاره به اینکه در تدوین این کتاب از انواع نمودارها و دسته بندی مسائل استفاده شده است، خاطرنشان کرد: گاهی تا مصور سازی برای مطلبی صورت نگیرد مطلب به درستی تبیین نمی شود که بر همین اساس، این کار در این کتاب انجام شده است.

حجت الاسلام اعلایی نژاد افزود: با طراحی 190 قطعه عکس، کتاب احکام اسلامی برای مخاطبان بین الملل جذابیت ایجاد کرده که این مسئله در چاپ های بعدی افزایش خواهد یافت.

مؤلف کتاب احکام اسلامی در پایان استفاده از آیات و روایات را با بیانی زیبا و قابل فهم از ویژگی این کتاب عنوان و تصریح کرد: همچنین از مقدمه های فصلی برای تفهیم مطالب در کتاب احکام اسلامی استفاده شده است.

انتهای پیام 33/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha