چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام مصطفایی - قزوین

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به شهادت 102 نفر از طلاب استان قزوین در طول دفاع مقدس از جمع آوری و تدوین زندگی نامه این شهیدان تا سال 95 خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: بسیج طلاب از اقشار مهم و تاثیر گذار در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بوده و با توجه به اهداف و آرمان های خود در عرصه های گوناگونی همچون اردوی راهیان نور، اردوهای جهادی، حلقه های صالحین و غیره ورود پیدا کرده وبه فعالیت های تبلیغی خویش می پردازد.

وی افزود: اگر از لحاظ آماری هم نگاهی به تعداد شهدای بسیجی طلاب بیندازیم متوجه می شویم که که طلاب و مبلغین از لحاظ آماری هم در دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده و در عین مظلومیت به انجام وظایف خود می پرداختند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: در راستای انجام ماموریت های تبلیغی و فرهنگی بسیج طلاب استان قزوین اقدام به تشکیل پایگاه و سازماندهی طلاب بسیجی در سطح مدارس علمیه برادران، خواهران و ائمه جمعه و جماعات کرده که در برنامه های مختلف از توانمندی ها و ظرفیت های آنها استفاده می شود.

حجت الاسلام مصطفیایی عنوان کرد: بسیج طلاب استان قزوین با توجه به انجام فعالیت های تبلیغی و فرهنگی خود سال گذشته از لحاظ عملکرد رتبه دوم کل کشور را کسب کرد.

وی گفت: در طول دفاع مقدس، تعداد 102 شهید از طلاب بسیجی قزوین به مقام والای شهادت نائل آمدند که شرح فعالیت ها و زندگی نامه این شهیدان تا سال 95 جمع آوری و در کنگره شهدای کشور رونمایی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر(عج)  با اشاره به برنامه های بسیج طلاب در هفته بسیج گفت: شنبه یکم آذر ماه طرح رفاقت با شهدا در مدرسه علمیه کوثر خواهران برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: روز یک شنبه دوم آذرماه به مناسبت تشکیل بسیج طلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تجمع بزرگ طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه امام صادق (ع) با حضور مدیران و مسئولان و طلاب حوزه های علمیه قزوین، فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین برگزار و از طلاب بسیجی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه استان آیت الله باریک بین در روز دوشنبه سوم آذرماه، برگزاری نشست افزایش جمعیت و سبک زندگی در مدرسه علمیه خواهران شهرستان بوئین زهرا در روز سه شنبه چهارم آذرماه، تجمع بزرگ بسیجیان با حضور فعال طلاب با عنوان شکوه مقاومت در مسجدالنبی (ص) در روز چهارشنبه پنجم آذرماه و غبار روبی غبارروبی مزار شهدا توسط بسیج طلاب در روز پنجشنبه ششم آذرماه از جمله برنامه های بسیج طلاب در هفته بسیج طلاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha