چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام  معبودی قزوین

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با ذکر این نکته که دشمنان از اول انقلاب، در صدد بودند تا سه فرهنگ شیعه، مهدویت و عاشورا از ایران و انقلاب بگیرند، پاسداری از اصول اسلامی و انقلابی وظیفه اصلی طلاب بسیجی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)  قزوین در تجمع روحانیون و طلاب بسیجی که ظهر امروز در مدرسه امام صادق(ع) این شهر برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی(ره)  در منشور روحانیت، 5 وظیفه را برای طلاب مشخص کرده اند و نگفته اند که مضمون و محتوای این منشور فقط  محدود به دوران خودشان است.

وی با ذکر این نکته که پاسداری از  اصول تغییر ناپذیر "نه شرقی و نه غربی" از جمله این وظایف است عنوان کرد:  اگر ما خواهان  استقلال، آزادی، مردم سالاری و جمهوری اسلامی  هستیم و نمی خواهیم که این اصل فراموش یا زیر سوال برود باید همواره از  اصول تغییر ناپذیر نه شرقی نه عربی پاسداری نماییم و اگر این گونه نباشد هیچ کدام از مفاهیم فوق را نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: دشمنان از اول انقلاب، طرح های زیادی را پیاده کردند تا سه فرهنگ شیعه، مهدویت و عاشورا از ایران و انقلاب بگیرند تا بتوانند این انقلاب را زمین بزنند و از این طریق به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به این هدف خود سعی می کند تا با تربیت مراجع قلابی افرادی مدافع منافع خود و مزدور تربیت کند که خوشبختانه روحانیون ما از این قضایا به دور هستند.

وی افزود:  خطر وجود عالمان مزدور به دلیل نقشی است که در جامعه ایفا می کنند چرا که اگر یزیدیان جرات می کنند خون امام حسین (ع) را بریزند به دلیل صدور حکم از طرف شریح قاضی بود.

 نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به نقش روحانیت در امور تبلیغی و تغذیه فکری سطوح مختلف جامعه گفت: تا پایان سال، سپاه استان قزوین از طریق اردوی راهیان نور تعداد 15 هزار دانش آموز را به مناطق جنگی اعزام خواهد کرد.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: در بین این تعداد دانش آموزان با عقاید، رفتار و اخلاق مختلف، افرادی هستند که نه تنها جمهوری اسلامی را نمی شناسند بلکه حتی صدای سیمای جمهوری اسلامی به گوش آنها نرسیده و ندیده اند.

وی افزود: با همه اینها و آمده بودن بستر مناسب برای تبلیغ برخی از روحانیون از رفتن به این اردوها خودداری می کنند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با خطاب به طلاب حاضر گفت: آقایان طلبه اگر روز قیامت کسانی عقوبت  شوند اولین آنها ما هستیم چون خداوند یک بستری را برای ما قرار داده تا مردم را هدایت کنیم.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: اگر روزی پیامبران دنبال افراد می رفتند تا چند نفر را هدایت کنند امروز به برکت امام راحل(ره) و  و انقلاب در جاهای مختلف جهان تفکر شیعه خواهان دارد.

وی افزود: باید بسیجیان اسلام به دنبال تاسیس حکومت اسلامی باشند چرا که انقلاب اسلامی فقط مختص به ایران و مال ایران نیست و  با تمام زحمت هایی که دشمنان کشیده اند ذات انقلاب، اسلام، و شیعه به گونه ای  بوده که در میان این همه حوادث خود را به مرحله ظهور رسانده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: آنهایی که می گویند زمان انقلابی گری گذشته و این همه مرگ بر آمریکا نگویید و در جلوی آن نایستید این افراد اصلا اندیشه امام راحل(ره) و انقلاب را نمی فهمند.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: اگر جلوی آنها با قدرت نمی ایستادیم ذلیلانه جلو نمی آمدند که بیایید مشکلاتمان را حل کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha