یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی لارگانی

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آل خلیفه روز های آخر عمر خود را می گذراند، گفت: جسارت های پی درپی آل خلیفه به شیعیان بحرین و شیخ عیسی قاسم، نشان دهنده استیصال و درماندگی آنان است.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‎‎وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان  در واکنش به حمله ماموران آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم، اظهارکرد: آل خلیفه روزهای آخر عمر خود را می گذارند و همه ترفندها را به کار می برد تا مردم را از صحنه خارج کنند، اما بحرینیها به مبارزات پی در پی خود ادامه میدهند و هر چقدر به تعداد شهدای آنها اضافهتر میشود، مقاومتر میشوند.

 وی با اشاره به این که آل خلیفه تلاش دارد که شیخ عیسی قاسم را تحت فشار قرار دهد، ابراز داشت: این عالم شیعی نه تنها در بحرین، بلکه در بسیاری از کشورهای اسلام محبویت دارد و آل خلیفه چون روز های آخر عمر حکومت خود را می گذراند، از این مسئله هراس دارد.

 نماینده مردم فلاورجان در مجلس  با تاکید بر ضرورت واکنش مسلمانان به جنایات آل خلیفه، تصریح کرد: شیخ عیسی قاسم قبل از شیعه بودن یک مسلمان است و مسلمانان همواره آزادی خواه  هستند و در مقابل ظلم و جور می ایستند.

 عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: مسلمانان باید به آل خلیفه و آل سعود هشدار دهند که دست از جنایات وحشیانه خود علیه ملت مظلوم بحرین بردارند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha