یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
جامعة المصطفی

حوزه/ جامعة المصطفی در پی حمله وحشیانه نیروهای امنیتی آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ

پس از تحریم گسترده انتخابات نمایشی آل خلیفه توسط مردم بحرین، نیروهای امنیتی این رژیم با حمله بزدلانه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، دست به انتقام جویی زدند و در اقدامی جنایتکارانه در حالی که صورت های خود را پوشانیده بودند، به منزل این عالم برجسته شیعه در منطقه الدراز یورش بردند و به ارعاب ساکنان آن پرداختند.

این اقدام که در حقیقت حمله به همه ملت بحرین به شمار می آید، نشانه آن است که تحریم گسترده  انتخابات شکست خورده بحرین، برای رژیم آل خلیقه بسیار دردناک بوده است و از این رو آنان بسیار سریع به این شکل واکنش نشان داده و در حالی که دولت های مدعی حقوق بشر با سکوت خود به اقدامات جنایتکارانه این رژیم چراغ سبز نشان می دهند، این کشور را به لبه پرتگاهی نامعلوم سوق می دهند.

از سوی دیگر اخباری دال بر تصمیم حکومت برای به تعطیلی کشاندن نماز جمعه شیخ عیسی قاسم به اتهام واهی تشویش اذهان عمومی شنیده می شود. بی شک این اعمال تحریک آمیز که اعتراضات وسیع مردم بحرین را به دنبال خواهد داشت، ماجراجویی نسنجیده  دیگری است که رژیم آل خلیفه مرتکب آن خواهد شد.

جامعه المصطفی العالمیه ضمن محکوم نمودن این اقدامات جنایتکارانه، از دولت ها و سازمان های بین المللی می خواهد با شکستن سکوت غیرمسئولانه خود، این اقدامات منافی حقوق بشر را محکوم نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha