دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
تهذیب

حوزه/ بیش از 300 نفر از طلاب پایه پنجم به بالا کشور با شرکت در یک دوره فشره آموزشی با "نقش و جایگاه حوزه و حوزویان در جبهه فرهنگی" آشنا می شوند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام زایری، مدیر گروه برنامه ریزی فرهنگی معاونت تهذیب حوزه با اعلام این خبر، گفت:  با توجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه اقدام به برگزاری دوره فشرده با موضوع "نقش و جایگاه حوزه و حوزویان در جبهه فرهنگی" ویژه طلاب پایه 5 به بالا می کند.

وی، هدف از برگزاری این دوره را پاسخ به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی ذکر کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری چنین دوره هایی، گام مفیدی در رفع نگرانی‌های  معظم له برداشته شود.

مدیر گروه برنامه ریزی فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به حضور اساتید مطرح کشوری در این دوره، ادامه داد: بیش از  300 نفر از طلاب مستعد و علاقمند به مسائل فرهنگی به مدت 5 روز در این دوره شرکت خواهند کرد و به شرکت کنندگانی که در امتحان پایان دوره امتیاز قبولی را کسب کنند، گواهی پایان دوره اعطا می‌گردد.

وی، زمان دوره را از  28 آذر تا دوم دی ماه  در اردوگاه فرهنگی تربیتی ولایت قم اعلام کرد و گفت: طلاب علاقمند می‌توانند با واریز مبلغ 200 هزار ریال به شماره حساب100154978791 بانک ملت به نام آقایان محمود مقدمی و کریم زایری و تکمیل فرم ثبت نام از طریق سایت دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب به نشانی http://farhangi.tahzib-howzeh.ir  و درج شماره فیش واریزی اقدام به ثبت نام نمایند.

مدیر گروه برنامه ریزی فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه یادآور شد: معاونین تهذیب مدارس و مراکز و طلابی که در دوره‌های قبل شرکت داشتنه‌اند، در اولویت می‌باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha