شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
فاطمی نسب

حوزه/ مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از جذب قاریان قرآن کریم و مؤذنان برای حضور در مراسمات حرم مطهر خبرداد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب با اعلام این خبر گفت: حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با هدف جذب، آموزش و تربيت قاريان و مؤذنان و ایجاد فرصت برای حضور و بهره مندی نفرات ممتاز از فضای معنوی و متبرک آستان مقدس و افتخار قرائت قرآن و اذان در محضر كريمه اهل بيت سلام الله عليها از ميان جوانان و نوجوانان مستعد استان قم با انجام مصاحبه و آزمون ورودی ثبت نام می نماید.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، تسلط بر قرائت تحقيق و ترتيل، سابقه حضور در محافل، جلسات و مسابقات قرآني و موفقيت در آزمون و مصاحبه را از شرایط عمومي ثبت نام کنندگان معرفی  کرد.

وی افزود: داوطلبان برای ثبت نام، ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 جديد، تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، فرم ثبت نام تکمیل شده و تصویر مدارک کسب عناوین قرآنی و یا گواهی دوره های آموزشی قرآنی  خود، نمونه تلاوت تحقیق از سوره انفال آیات 1تا4 و تلاوت ترتیل كامل از سوره مزمل و یک نمونه اذان حداکثر به مدت 3:30 دقیقه به صورت عربي فصيح و با رعايت قواعد تجويد در قالب لوح فشرده و با کیفیت مطلوب را به آستان مقدس تحویل دهند.

حجت الاسلام فاطمی نسب فرصت ارسال آثار را تا 25 دی ماه جاری عنوان کرد و گفت: داوطلبین جهت تحویل آثار خود و تکمیل فرم ثبت نام می توانند هر روز در ساعت اداری به صورت حضوری به حرم مطهر، شبستان نجمه خاتون، دفتر مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر مراجعه نمایند.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعت اداری با تلفن 02537175514 تماس حاصل نماین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha