شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
نادر طالب زاده

حوزه/ جشنواره فیلم فجر که بزرگترین جشنواره ایرانی است جوابگوی حقیقت اصلی انقلاب که با سرعت در حال نشر و گسترش در کشورهای جهان است، نبوده و باید فکری به حال این مشکل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نادر طالب زاده، دبیر پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار، دوشنبه شب، در آیین افتتاحیه بخش استانی جشنواره عمار در اهواز، با اشاره به لزوم گسترش فعالیت های رسانه ای و ارائه محصولات فرهنگی انقلاب به کشورهای اسلامی، اظهار داشت: خوزستان بستر مناسبی برای نشر مبانی انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای همسایه دارد که باید از این خطه به خوبی در زمینه نشر مبانی دینی بهره برد.

وی افزود: ما می توانیم آثار برگزیده عمار را در چندین نقطه کشور عراق اکران کنیم و با توجه به استقابل آنها از تولیدات ایرانی به یقین بازتاب خوبی هم خواهد داشت.

طالب زاده، جشنواره عمار را ظرفیتی برای انتشار پیام های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: از آغاز انقلاب تا کنون، هیچ جشنواره ای نتوانسته حرف صحیح انقلاب اسلامی را در حرفه هنر نمایان سازد.

دبیر پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار، با بیان این که تاکنون رسانه ملی از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده مطلوبی نداشته، تصریح کرد: پس از تغییر در مدیریت رسانه ملی، خوشبختانه پیامی مبنی بر امکان ساخت برنامه به برگزیدگان جشنواره عمار به ما اعلام شد، که این پیام نویدی برای آن دسته از جوانانی است که عرصه ای برای نمایش آثار تولیدی خود نمی دیدند.

*ورود جوانان انقلاب به بدنه رسانه ملی

طالب زاده، ورود جوانان انقلابی به بدنه رسانه ملی را یکی دیگر از پیام های مدیر جدید رسانه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ابراز داشت: در خروجی های رسانه ملی کمتر شاهد آثاری که در آن روح و دغدغه بچه حزب اللهی ها باشد، بودیم، اما امید است که این مشکل بر طرف شود.

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران، نیاز به رویش جدیدی از بخش های انقلاب دارد، تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت سیمای استانی بالا بوده و باید از این ظرفیت به صورت بهینه در راستای ترویج تولیدات انقلابی و حمایت از سازندگان آن محصولات فرهنگی استفاده کرد.

*هیچ جشنواره ای پاسخ گوی حقیقت اصلی انقلاب نبوده است

دبیر پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار، با اشاره به این که هیچ جشنواره ای تا امروز جوابگوی حقیقت اصلی انقلاب اسلامی ایران نبوده و عمار در تلاش برای تحقق این مغفول مانده است، اظهار داشت: حتی جشنواره فجر که بزرگترین جشنواره ایرانی است جوابگوی حقیقت اصلی انقلاب که با سرعت در حال نشر و گسترش در کشورهای جهان است، نبوده و باید فکری به حال این مشکل کرد.

طالب زاده، با بیان این که نظام اسلامی ایران به وجود جوان مستعد و انقلابی در حوزه فیلم و سینما نیازمند است، گفت: جشنواره عمار هم اکنون با برگزاری کارگاه های آموزشی در حال تحقق این مهم بوده و انشاءالله در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش این جوانان خواهیم بود.

وی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت های رسانه های استانی شد و تصریح کرد: تا کنون ما موفق به استفاده از 10 درصد ظرفیت رسانه های استانی شده ایم؛ از این رو اعلام می کنیم که ما آمادگی کامل برای همکاری با سیماهای مراکز استان ها به ویژه خوزستان را برای نمایش آثار فاخر و راه یافته به جشنواره مردمی فیلم عمار را داریم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha