جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
نادر طالب زاد

حوزه/ اضطرار و استرس در وجود نتانیاهو در کنگره آمریکا دیده می شد و این مسئله نشان از تاثیرات مستقیم انقلاب اسلامی در جهان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، نادر طالب زاده، شامگاه شنبه در جمع مردم تبریز در مسجد آیت الله انگجی، با اشاره به جو منفی رسانه های غربی علیه انقلاب اسلامی، گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸، رسانه های غربی و آمریکایی علیه انقلاب اسلامی فضاسازی منفی را شروع کردند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، اتفاقات عجیبی در فضای رسانه های دنیا روی داده و این مسئله نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

این پژوهشگر سیاسی و فرهنگی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تاثیر مستقیمی بر رسانه های جهان داشته است، تصریح کرد: هدف از تاسیس شبکه هایی همچون cnn این بود که چهره مردم ایران را به جهانیان خشن جلوه داده و ایستادگی آنان در برابر آمریکا را منفی و ناکارآمد معرفی کنند.

وی، تاسیس شبکه های دیگری همچون بی بی سی و الجزیره را نیز در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی دانسته و ادامه داد: در تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، عطش خبری در جهان در مورد ایران وجود داشت و تاکنون ادامه داشته و تحول بزرگی در رسانه ها ایجاد شده است.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به سخنرانی اخیر نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، خاطر نشان کرد: موضوع ایران و انقلاب اسلامی باعث شده تا در بزرگترین محافل سیاسی آمریکا، از ایران صحبت شود.

وی، سخنرانی نتانیاهم در مورد ایران را از علامات تاثیر انقلاب اسلامی در دنیا عنوان کرده و افزود: صدا و سیما باید سخنرانی نتانیاهو را به طور مستقیم پخش و آن را برای مردم تفسیر می کرد تا بدانیم در چه جایگاهی از دنیا قرار داریم.

این فعال رسانه ای با تاکید بر دروغ بودن ادعاهای نتانیاهو در مورد ایران، گفت: اغلب نمایندگان کنگره آمریکا و همچنین اوباما بر تکراری بودن صحبت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف داشتند و حاضر به گوش دادن به صحبت های وی نشدند.

وی با اشاره به اشک های سخنگوی سنای آمریکا در مورد اظهارات نتانیاهو، بیان داشت: مسئولین آمریکایی اذعان دارند که آمریکا تاکنون این طور تحقیر نشده بود.

طالب زاده، اظهارات نتانیاهو را دروغ و افتراهای جدید علیه ایران دانسته و ادامه داد: اضطرار و استرس در همه وجود نتانیاهو در حین سخنرانی دیده می شد و این مسئله نشان از تاثیرات مستقیم انقلاب اسلامی در جهان دارد.

وی در ادامه به تحریم های اقتصادی استکبار جهانی علیه ایران اشاره کرد و گفت: برکات عظیم فشارهای اقتصادی استکبار جهانی علیه ایران، در سال های اخیر هویدا می شود.

این فیلمساز و روزنامه نگار در تشریح این موضوع بیان داشت: در سال های متمادی عده ای متمکن از پرداخت مالیات فرار می کردند، اما در نتیجه فشارهای اقتصادی این ضرورت ایجاب کرده که نسبت به اخذ مالیات از آنها برنامه ریزی و اقدام شود.

طالب زاده با انتقاد از ضعف مدیریت اقتصادی کشور و نبود بانکداری اسلامی در ایران، تصریح کرد: در مقطعی از زمان قرار گرفته ایم که باید از طریق ابتکار و میان بر زدن، از مشکلات، به تحول برسیم و تحریم ها را بی اثر کنیم.

وی همچنین پرداخت یارانه به ثروتمندان را اشتباه دانست و گفت: باید در کشور مستضعفین را دریابیم و با تلاش های مستمر ضعف ها در مدیریت اقتصادی را اصلاح کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha