چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام حاج صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه، با هشدار به این که استكبار در تلاش برای تضعيف و فراموشی گفتمان انقلاب است، گفت: دو قطبي كردن جبهه انقلاب از مهمترين چالش‌ها و خطراتی است كه دشمنان به دنبال تحقق آن هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، در جمع مديران و فرماندهان سپاه قائم آل محمد(عج) استان با اشاره به مهمترين چالش‌هاي جبهه انقلاب اسلامي، گفت: با توجه به وجود دو جبهه انقلاب اسلامي و استكبار، اسلام هراسي  از فتنه‌ها و تلاش‌هاي استكبار جهاني عليه اسلام و مسلمين است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، با هشدار نسبت به این که استكبار جهاني در تلاش برای تضعيف و به فراموشي سپردن گفتمان انقلاب است، ابراز داشت: تغيير گفتمان ولايت، با هدف تبري جستن از شعارها و آرمان های انقلاب و غفلت از اصل استكبارستيزي از اذهان مردم، از دیگر برنامه های استکبار جهانی به سردمداری آمریکاست.

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت افزایی نیروهای انقلابی، ادامه داد: دو قطبي كردن جبهه انقلاب و تضعيف ولايت از مهمترين چالش‌ها و خطرات بزرگي است كه دشمنان با برنامه ریزی به دنبال تحقق آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: حمله به نيروهاي انقلابي ارزش‌مدار، تضعيف ارز‌ش هايی معنوي و انقلابی چون فرهنگ جهادي، ‌روحيه بسيجي، نفوذ در حاكميت،‌ تلاش براي استحاله نظام و ... از دیگر توطئه‌هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha