سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

ولایت فقیه ریشه درتوحید، نبوت و امامت دارد و از الزامات توحید محوری به شمار می رود ودر عصر غیبت، موحد بودن بدون ولایت ممکن نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در نشست گرامیداشت دهه بصیرت که در مقر تیپ روحانیون تبلیغی-رزمی امام جعفر صادق(ع) قم برگزار شد، با اشاره به حرکت رو به جلوی نظام اسلامی، اظهار داشت: حرکت انقلاب نه تنها متوقف نشده، بلکه همواره رو به جلو بوده، هر چند در پیمودن این مسیر فراز و نشیب هایی نیز وجود داشته است.

وی، نظام ولایت فقیه را تجلی حاکمیت الله دانسته وافزود: ولایت فقیه ریشه درتوحید، نبوت و امامت دارد و از الزامات توحید محوری به شمار می رود ودر عصر غیبت، موحد بودن بدون ولایت ممکن نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، همراهی مردم را از بزرگترین توفیقات نظام اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: جهت گیری مردم ما در 9 دی 88 در همان مسیری بود که در 19دی56 ترسیم کردند؛ مردم در 19 دی 56 استبداد ستیزی و در 9 دی 88 ، استکبار ستیزی را فریاد زدند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در راستای تبلیغ "گفتمان سازش" و به شکست کشاندن ایران اسلامی به عنوان الگوی "گفتمان مقاومت"، سرنوشت سازشِ محمد مرسی با غرب را متذکر شد و افزود: گرگ صفتان، زبانی جز زبان قدرت نمی فهمند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تنها چیزی که دشمن را به عقب نشینی وا می دارد، مقاومت است نه نرمش و سازش.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی همچنین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیپ امام صادق(ع)، گفت: این تیپ از بدو تاسیس تاکنون، همواره دارای برکت بوده و تلاش جریاناتی که نسبت به انقلاب، نظام و ولایت موضع مخالف داشته اند را عقیم گذاشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha