شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله علما

حوزه/ دشمنان با اصل اسلام کار دارند و سعی می کنند ریشه آن را بخشکانند؛ زیرا می دانند اسلام قدرت جذب جهانیان را دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش بزرگ وحدت، در کرمانشاه با اشاره به این که مردم از طلاب و روحانیون به عنوان متصدیان دین و پرچمداران این عرصه انتظار خاصی دارند، اظهار داشت: امروز وظیفه روحانیون و بزرگان دین بسیار مهم است و باید کاملا هوشیارانه عمل کنند و راه را از بیراهه برای مردم و خصوصا نسل جوان مشخص نمایند، تا خدایی ناکرده کسی ناخواسته دچار انحراف نشود.

وی با بیان این که ما از سرمایه بسیار بزرگی به نام اسلام ناب محمدی (ص) برخوردار هستیم که حرف آن حرف قرآن و رسول خداست، ابراز داشت: آنچه داریم ریشه در کلام خدا دارد و علاوه بر آن، تمامی روایات و احادیث هم ریشه در قرآن دارند و این بزرگترین سرمایه برای مسلمانان است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز علمای شیعه و سنی باید کاملا هوشیار باشند؛ زیرا استکبار جهانی و دشمنان اسلام با ترفندهای گوناگون سعی در ایجاد تفرقه و شکاف در بین مسلمانان دارند و با ایجاد گروه های تکفیری، دست به هر جنایاتی می زنند و آن به اسم اسلام تمام می کنند .

آیت الله علما با بیان این که باید اسلام ناب و واقعی را بشناسانیم، تاکید کرد: ما باید فریاد بزنیم و مردم را روشن کنیم تا دچار سردرگمی نشوند، چون مردم از علمای دین حرف شنوی دارند.

نماینده ولی فقیه درکرمانشاه یاد آور شد: شیعه و سنی در بیش از 95 درصد مسایل با هم اشتراک دارند؛ بنابراین باید در همه زمینه ها با وحدت عمل کنیم و به دشمنان اجازه مداخله ندهیم.

وی تصریح کرد: همه ما دارای دشمن بزرگ و واحدی داریم که سعی دارد مسلمان کشی را رواج دهد و برای آنها شیعه و سنی فرقی ندارد.

آیت الله علما تصریح کرد: دشمنان با اصل اسلام کار دارند و سعی می کنند ریشه آن را بخشکانند؛ زیرا می دانند اسلام قدرت جذب جهانیان را دارد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تاکید کرد: ما مسلمانان موظف هستیم تکلیف خود را به درستی انجام دهیم و در خدمت اسلام باشیم و به دشمنان اجازه تفرقه افکنی ندهیم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha