یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رباب صدر

حوزه/ اخبار و اطلاعاتی وجود دارد که حاکی از آن است هنوز امام موسی صدر زنده‌ هستند و در یکی از زندان‌ها محبوس است. همین مسئله ما را تشویق می‌کند که پیگیر وضعیت ایشان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تهران، سیده رباب صدر، دختر امام موسی صدر، در نشست خبری همایش "نیم قرن تکاپو" که امروز 16 دی ماه درمحل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب تهران برگزارشد، گفت: امام موسی صدر و خواهرشان بنت‌ الهدی صدر ازمظلوم ‌ترین شخصیت‌ های تاریخ ما هستند و با توجه به ظلمی که از سوی دشمنان و حتی دوستان درحق آنها روا شده است، اما این مسئله باعث نشده که ازپیگیری سرنوشت ایشان غافل شویم.

وی با انتقاد ازعدم همکاری لازم از سوی دولت فعلی حاکم بر لیبی در خصوص سرنوشت امام موسی صدر، تصریح کرد: امیدواربودیم با سرنگونی قذافی، موضوع امام موسی صدرمورد اهتمام جدی قرار گیرد، اما دولت فعلی لیبی همکاری لازم را نداشته، البته کمیته رسمی برای پیگیری سرنوشت و وضعیت امام وجود دارد و امیدواریم با دعای دوستان انشاء الله به نتایج خوبی برسیم.

رئیس موسسه امام موسی صدر با اشاره به حکم دادگاهی در ایتالیا مبنی بر عدم ورود امام موسی صدر به این کشور و تکذیب آن از سوی دولت لیبی، گفت: پس ازآن که مقامات ایتالیا با حکم اولیه دادگاه اعلام کردند امام به ایتالیا وارد نشده، دولت لیبی هم مستندی را در رد این ادعا پخش کرد و دوباره دادگاه ایتالیایی با بررسی مجدد این موضوع، کذب بودن این اطلاعات را اعلام کرد.

صدر ادامه داد: عبدالرحمان قویله، مسئول مهر کردن گذرنامه‌ها در فرودگاه طرابلس پس از برکناری قذافی عنوان کرد که گذرنامه‌ جعلی با نام امام موسی صدر را به من دادند تا مهر کنم و بنده درگفت وگو با شبکه الجزیره گفتم هرگز امام موسی صدر را ندیدم وبه یک گذرنامه جعلی مهر زدم.

وی در پایان گفت: اخبار و اطلاعاتی وجود دارد که حاکی از آن است هنوز امام موسی صدر زنده‌ هستند و در یکی از زندان‌ها محبوس است. همین مسئله ما را تشویق می‌کند که پیگیروضعیت ایشان باشیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • چگوارا IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بسیارخوب امیدواریم امام زنده باشد