یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مولوي غلام نبي توكلي

حوزه/ آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي مثلث شوم جلوگيري از پيشرفت اسلام هستند و با ايجاد گروه های تندرور و تکفیری، اسلام هراسي را ترویج می دهند.

مولوي غلام نبي توكلي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مشهد، با استناد به آيه "وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُوا"، گفت: وحدت از واژه هاي مهم در فرهنگ اسلام است و خداوند به همبستگي و همگرايي توصيه کرده و از مسلمانان مي خواهد كه در برابر دشمنان يد واحده باشند.

وي با بیان این که خداوند مي فرمايد"مسلمانان برادر همديگر هستند و بايد نسبت به هم دوست و مانند برادر باشند"، ابراز داشت: دشمنان با تفرقه افکب به دنبال منافع خود هستند و بايد در مقابل آنان هوشياربود.

امام جمعه اهل سنت تایباد با تاکید بر این که خدا، كتاب، پيامبر، قبله و ... مسلمانان يكي است و اختلافي در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: دشمن بايد بداند كه مسلمانان اتحاد و انسجام دارند.

مولوي غلام نبي توكلي با اشاره به ضرورت برخورد با جریان های افراطی، افزود: بايد با وحدت و برادری، گروهك هايي که به نام اسلام و قرآن مرتکب جنایت و مسلمان کشی می شوند را به دنیا معرفی کرد.

وي با بيان اين كه مسلمان واقعی با اعمال و رفتر خود، اسلام را تخريب نمي كند، تصريح كرد: آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي مثلث شوم جلوگيري از پيشرفت اسلام هستند و با ايجاد گروه های تندرور و تکفیری، اسلام هراسي را ترویج می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha