شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ناصری یزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: 12میلیون دانشجو و دانش آموز در مدارس و دانشگاه ها داریم، ولی برنامه ای برای دینی کردن آموزش و رشد عقلانیت دینی آنها نداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله ناصری عصر امروز در مراسم اختتامیه نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین گفت: دشمن به دنبال سرمایه گذاری در عرصه نابودی فرهنگ اسلامی است.

وی افزود: 12میلیون دانشجو و دانش آموز در مدارس و دانشگاه ها داریم، ولی برنامه ای برای دینی کردن آموزش و رشد عقلانیت دینی آنها نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهارکرد: روحانیت و حوزه های علمیه در این زمینه نقش دارند و باید در تعلیم و تربیت آنها و مقاوم سازی در مقابل دشمنان تلاش بیشتری کنند.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: اگر نتوانستیم در مدارس کاری کنیم باید در عرصه دانشگاه فرهنگیان فعالیت کنیم؛ امروز بیش از 40هزار نفر در این مدارس درس می خوانند که این گروه در آینده معلمان آینده ما خواهند شد اگر این ها تربیت نشوند، همین افراد در مدارس تبلیغات دینی را شاهد نخواهیم بود

وی افزود: ایجاد مدارس اسلامی از مهمترین کارهایی است که می توانیم در این زمینه انجام دهیم؛ سرمایه گذاری روی مهد کودک ها هم بسیار مهم است که باید در این زمینه فعال بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha