یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دانشگاه باقر العلوم

حوزه/ همزمان با ایام الله دهه فجر نخستین گردهمایی بزرگ دانش آموختگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری موفق اولین مراسم جشن و گردهمایی دانش آموختگان  رشته تاریخ، نخستین گردهمایی بزرگ دانش آموختگان تمامی رشته های دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دو مقطع ارشد و دکتری برگزار می گردد.

حجت الاسلام تقدسی نیا اظهارداشت: این گردهمایی در 15 بهمن ماه همزمان با دهه خجسته فجر انقلاب اسلامی خواهد بود و متقاضیان جهت شرکت در این مراسم باید از طریق سامانه پیام رسانی دانشگاه ثبت نام کنند.

وی در خصوص برنامه های این گردهمایی افزود: در این گردهمایی دانش آموختگان به سه کارگروه علمی، فرهنگی، و اقتصادی تقسیم می شوند.

وی به برنامه های متنوع این گردهمایی اشاره کرد و گفت: دعوت از دانش آموختگان، سخنرانی رئیس دفتر تبلیغات، سخنرانی رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، برپایی نمایشگاهی از آثار دانش آموختگان و اساتید، برگزاری مسابقه و بحث تریبون آزاد ویژه دانش آموختگان از جمله برنامه های آن روز می باشد.

حجت الاسلام تقدسی نیا به برنامه قم گردی و بازدید از اماکن تاریخی قم اشاره کرد و افزود: دانش آموختگانی که از شهرستان ها جهت شرکت در گردهمایی مهمان ما هستند در صورتی که نیاز به اسکان داشته باشند می توانند برای شب چهارشنبه که همان شب گردهمایی باشد به مدت یک شب ثبت نام نمایند تا برای اسکان آنان برنامه ریزی بعمل آید.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha