جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ایزدپناه

حوزه/ برگزاری جشنواره «ایده ها و طرح های فرهنگی با موضوع سبک زندگی اسلامی و فرهنگ عمومی»، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به جشنواره ایده ها و طرح های فرهنگی با موضوع سبک زندگی و فرهنگ عمومی اظهار داشت: با توجه به اینکه سبک زندگی اسلامی در خانواده از دستورات جلسه سال شورا قرار گرفته، لازم است از تمام ایده ها و ذهنیت ها استفاده شود که در این راستا این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

وی ابراز داشت: از تمام دستگاه ها متناسب با توانایی هایی که دارند، طرح ها و ایده‌ها را جمع آوری می‌کنیم؛ چراکه سبک زندگی در اوایل سال توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به استان‌ها ابلاغ شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش دیگر از سخنان خود بیان داشت: استفاده و بهره مندی از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی از مباحثی است که ارتقاء آن ضروری بوده و در این راستا تمام اعضای محترم می توانند با همکاری خود به ارتقاء فرهنگ عمومی استان کمک نمایند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم اذعان داشت: فرهنگ عمومی و سبک زندگی اسلامی از سخنان مورد توجه رهبر معظم انقلاب است که باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه خاطرنشان ساخت: هرایده ای باید در چارچوب قوانین اسلام و سیاست‌های فرهنگی کشور باشد که در این راستا باید سبک زندگی اسلامی را با فرهنگ عمومی بیامیزیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha