شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید محمد فقیه نی ریز

امام جمعه ني ريز گفت: هدف استكبار جهاني از هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص)، تضعيف اسلام و از بين بردن اتحاد مسلمانان است.

حجت الاسلام سيد محمد فقيه، امام جمعه شهرستان ني ريز، در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در شيراز با محکوم کردن هتک حرمت پیامبر(ص) اظهارداشت  اظهار داشت: هدف دشمن و استكبار جهاني از انجام اينگونه اعمال و هتاكي ها، تضعيف اسلام و از بين بردن اتحاد بين مسلمين  است.

وی گفت: اسلام و پیامبر(ص) آن اتحاد وجودی و یگانگی در هویت دارند بطوریکه اگر پیشرفت اسلام در موقعیتی ایجاد شود، قطعاً پیشرو بودن رسول اسلام(ص) انکار ناپذیر خواهد بود.

امام جمعه ني ريز تصريح كرد: مسلمانان در برابر توهين به مقدسات و ارزش هاي جامعه اسلامي ساكت و بي تفاوت ننشسته و با وحدت و انسجام خود در مسير بر ملا ساختن اهداف شوم دشمنان اسلام بيش از پيش تلاش مي كنند.

وي بيان كرد : اتحاد جهان اسلام و گسترش روز افزون و گرایش جوانان آمریکایی و اروپایی به دین مبین اسلام باعث شده که آنها به بهانه تروریست بودن مسلمانان به مردم بی دفاع حمله کنند و جوانان زیادی را روانه  زندان کرده  و این در حالی است که فرانسه بارها اعلام کرده که گروه های تروریستی را به کشور سوریه اعزام کرده است.

وي گفت: کینه‌ورزی دشمنان علیه امت‌های اسلامی از گذشته تاکنون به اشکال و طرق مختلف وجود داشته و این حرکت اخیر نیز توطئه دیگری از سوی دشمنان اسلام است.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha