شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 343736
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
قرآن اصفهان

حوزه/ داور هفتمین دوره مسابقات قرآنی حوزه علمیه اصفهان، روحانیت را مروج و معلم قرآن خواند و گفت: قرآن همه چیز ما مسلمانان به ویژه شیعیان است و هر اندازه با آن انس بگیریم، سعادتمند تر خواهیم شد.

مصطفی آتشکار در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با ارزیابی مثبت دوره هفتم مسابقات قرآن حوزه اصفهان، گفت: سطح مسابقات به سبب وجود کارهای تخصصی به ویژه در بخش ترتیل و قرائت بالا بود.

وی ادامه داد: از روحانیون و طلاب به عنوان معلم و مروج قرآن در جامعه یاد می شود، زیرا آنها  قرآن کریم را بهتر و فصیح تر تلفظ و تلاوت ‌می‌کنند، این کار یک آموزش غیر مستقیم برای عموم مردم محسوب می شود.

داور هفتمین دوره مسابقات قرآنی حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر سطح آموزش های قرآنی در حوزه نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است، اما با این حال، نگاه ها باید فنی تر، تخصصی تر، جامع تر، فراگیرتر، عمیق تر و همه جانبه باشد.

آتشکار بیان داشت: اگر ائمه جماعات بعد از هرنماز، چند آیه از قرآن را با ترتیل زیبا قرائت کنند و به تفسیر آیات بپردازند تشنه کامان معارف قرآنی سیراب خواهند شد.

وی در پایان به مهمترین دستاورد جامعه از تلاوت قرآن کریم اشاره کرد و افزود: قرآن همه چیز ما مسلمانان به ویژه شیعیان است و هر اندازه که با آن انس بگیریم، سعادتمند تر خواهیم شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha