دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
شاکری، رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی

حوزه/ معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی گفت : تربیت 3256حافظ قرآن، 128 حافظ نهج‎البلاغه و 63حافظ صحیفه سجادیه از فعالیت های قرآنی و حدیثی المصطفی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلام رضا شاکری، چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی گفت: فعالیت های جامعة المصطفی در عرصه های مختلف حوزه نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع)صورت می گیرد و از جمله فعالیت ها  می توان به دایر کردن و اداره 400دارالقرآن کریم و موسسه قرآنی در داخل و خارج از کشور، اشاره کرد.

معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت های این مرکز می توان به فعالیت و اداره 60 پایگاه و سایت قرآنی و انتشار 18مجله قرآنی اشاره کرد.

وی با ذکر این مطلب که در راستای توسعه فعالیتهای قرآنی تفاهمنامههای بسیاری با موسسات داخل و خارج امضا شده است، گفت: از جمله برنامه‌های قرآنی، میتوان به حضور در شوراهای قرآنی کشور از جمله شرکت در کمیسیون‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی است اشاره کرد.

معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی گفت : تربیت  3256حافظ قرآن، 128 حافظ نهجالبلاغه و 63حافظ صحیفه سجادیه از جمله این برنامهها بوده است.

وی اظهارکرد: المصطفی در کنار طلاب و فضلا به تربیت و تعلیم خانوادهه،  فرزندان و همسران آنان نیز می‌پردازد که بخش عظیمی از این فعالیتها در این بخش بوده است.

معاون فرهنگی و تربیتی المصطفی اظهارکرد: بیستمین جشنواره قرآنی تاج افتخاری برای این جامعه قرآنی و اهل بیتی(ع) است که در این دو دهه گذشته هرسال یک جشنواره قرآنی را در کنار اهل بیت(ع) برگزار کردهایم.

وی در ادامه به فعالیت ها و اهداف این جامعه از برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: برآیند همه این برنامه ها قطعا اعتلای فرهنگ ناب قرآنی و اهل بیتی(ع) در سراسر جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha