سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مصلحی

وزیر سابق اطلاعات گفت: اگر می خواهیم در مذاکرات بر دنیا غلبه کنیم، باید اندیشه متعالی ولایت فقیه را در خود نهادنیه کنیم و به دنبال عمل به فرامین ولی فقیه باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی جمعه شب در جشن دهه انقلاب در مسجد چهارمردان قم گفت: خداوند به قدرت رسیدن بنی امیه را پس از رحلت حضرت پیامبر(ص) به ایشان اطلاع داده بود و به همین دلیل  بنی امیه 84 سال حکومت کرد که 40 سال آن در زمان معاویه بود.

وی با اشاره به استفاده تبلیغاتی و رسانه ای بنی امیه گفت: کار رسانه ای قوی معاویه و بنی امیه را امروز صهیونیست ها انجام می دهند و در سراسر جهان نیز برای اجرای نقشه های خود مامورانی را گسیل کرده اند.

وزیر سابق اطلاعات کشور بیان کرد: مسیر انقلاب رو به پیشرفت است و قرارنیست که هیچ انقلاب بدون ریزش باقی بماند و نباید این مسایل را بیش از حد بزرگنمایی کنیم.

وی گفت: امام راحل وظیفه خود را تشکیل حکومت اسلامی در ایران، بیداری مسلمانان در جهان و زمینه‌سازی ظهور دانستند و امروز نیز اگر می خواهیم در خط امام(ره) باشیم باید در این مسیر حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی یادآورشد: ریزش در تمام حکومت ها وجود دارد؛ ولی باید گفت که این انقلاب مسیر درستی را طی می کند؛ شیطان نیز در این مسیر به دنبال انحراف است، ولی نباید نگران باشیم؛ زیرا به گفته امیرالمومنین (ع)این راه ادامه دارد حتی با اینکه هرچه می رویم روندگان این مسیر کمتر شوند.

وی با اشاره به فتنه های روی داده در زمان صدر اسلام گفت: فتنه88 حاصل مشارکت موساد، سرویس جاسوسی انگلستان و سیا بود و به همین دلیل به دنبال نخبگان رفتند؛ سرویس انگلیسی از ماه ها قبل از انتخاب افراد خود را دست چین و با آنها قرارهای خود را نیز گذاشته بود.

سخنران مراسم خاطرنشان کرد: انگلیسی ها در کنار نخبگان به سراغ اراذل و و اوباش رفتند و سعی کردند که کارهایی که در کشورهای دیگر انجام داده اند را در ایران نیز انجام دهند؛ باید گفت که حتی این سرویس انگلیسی از آمریکایی ها نیز قوی تر است.

وزیرسابق اطلاعات کشورمان تصریح کرد: تروریست‌های داعش حدود دو دهه قبل در عراق شکل گرفتند، ولی وقتی آمریکا وارد این کشور شد، توسط ارتش ایالات متحده دستگیر شده و تحویل انگلستان در بصره می‌شوند؛ ولی به یک دفعه در خیابان‌ها ظهور و ادعای دولت اسلامی می‌کنند.

وی اظهارکرد: دشمن برای خاورمیانه برنامه های گوناگونی داشته و دارد و بر اساس این نقشه ها نیز گام بر می دارد؛ ولی متاسفانه عده ای  هنوز این مساله را باورندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: فیلم خلیفه دوم از جمله خروجی های اتاق های فکر سرویس های اطلاعاتی غربی است که پس از آن داعش به راه افتاد و ابوبکر البغدادی، با چهره، حرکات و رفتاری کاملا مشابه خلیفه دوم در آن فیلم ظهور کرد.

این فعال سیاسی جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما نباید به غربی ها  اعتماد کنیم و به همین خاطر نیز مقام معظم رهبری چاره حل مشکلات را تکیه به داخل می دانند.

وی اظهارکرد: آمریکایی ها چند سال پیش بازی کثیفی بر سر مساله اورانیوم 20درصد آغاز کردند و قصد داشتند که ما را بخاطر ارسال اورانیوم ضعیف شده به ترکیه و گرفتن اورانیوم با غلظت20درصد بازی دهند که یک بچه حزب اللهی به نام شهید شهریاری آنها را نا امید و ملتی را سرافراز کرد و آنها امروز از همین مسایل آتش گرفته اند که می خواهند این بازی را به هر نحو به نفع خود پایان دهند.

وزیر سابق اطلاعات کشور بیان کرد: اگر می خواهیم در این جنگ بر دنیا غلبه کنیم باید با اندیشه متعالی ولایت فقیه را در خود نهادنیه کنیم و به دنبال عمل به فرامین ولی فقیه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha