یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
شيخ عبدالله

حوزه/ شیخ عبدالله گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست جهت گیری امت اسلام را از کرنش و تسلیم در برابر استکبار به سوی مقاومت تغییر دهد

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل در استقبال از جمعی از بزرگان محلی و مردم در دارالفتاء جعفری در صور گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پیام های مهی برای زندگی امت اسلام دارد چون این انقلاب توانست جهت گیری امت را به جای کرنش و تسلیم در برابر استکبار به سوی مقاومت تغییر دهد و همین انقلاب بود که در کنار مقاومت منطقه ایستاد و همچنان نیز با رژیم صهیونیستی در حال جنگ است و در آزادسازی ملت ها از یوغ ظلم استکبار سهیم بوده است.

شیخ عبدالله سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مسؤولان ایران تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران نقش زیادی در توسعه و آبادانی لبنان به ویژه جنوب لبنان داشته است به ویژه پس از حملات صهیونیست ها در سال 2006.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت اقدام نیروهای سیاسی لبنان در جمع آوری شعارهای حزبی از خیابان ها و  جاده ها اظهار امیدواری کرد که این اتفاق در مساجد و اردوگاه ها نیز رخ بدهد. وی افزود: این اقدام نشان دهنده بلوغ تفکر سیاسی لبنان است، زیرا شعارهای حزبی خود موجب تحریک و مشکل آفرین است و ما در شرایطی که با توطئه ها و مشکلات زیادی در منطقه روبرو هستیم باید از این مسایل تنش زا پرهیز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha