چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
1

حوزه/ پنجمین همایش هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه 6 استان جنوبی کشور در استان فارس برگزار می شود .

حجت الاسلام سید مصطفی رضوی، در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: پنجمین همایش هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه  کشور در راستای ادامه سلسله نشست های هم افزایی معاونت تهذیب ، برگزار می گردد.

مدیر برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان این مطلب که این همایش اختصاص به استانهای  جنوبی  دارد، افزود: در این همایش هم افزایی بیش از 100 معاون تهذیب از مدارس علمیه استانهای بوشهر،خوزستان، فارس، هرمزگان،سیستان و بلوچستان و کرمان حضور خواهند داشت.

به گفته وی، پنجمین همایش هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه  6 استان جنوبی کشور در استان فارس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضوی، با اشاره به برنامه های این دانش افزایی، بیان داشت: مهم ترین موضوعاتی که در این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، کلاس "ضرورت انس با قرآن و راهکارها" ،توسط حجت الاسلام مهندسی از کارشناسان قرآنی حوزه  و کلاس " راهکارها و شیوه های تربیتی" می باشد که توسط حجت الاسلام و المسلمین حسینخانی ارائه خواهد شد.

وی، شیوه های مراقبت از طلاب را از دیگر برنامه های این همایش عنوان و تصریح کرد: این کلاس هم توسط حجت الاسلام عالم زاده نوری اداره خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی و نظارت معاونت تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور، یادآورشد:  در این همایش هم چنین  آخرین راهکارها و اقدامات تهذیبی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: چهار نشست قبلی این برنامه برای استانهای شمال و شمال غربی،مرکزی، غرب و جنوب غربی و برگزار شده بود.

حجت الاسلام رضوی، خاطرنشان ساخت: پنجمین همایش هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب مدارس علمیه  6 استان جنوبی کشور از روز چهارشنبه 29 بهمن ماه به میزبانی حوزه علمیه استان فارس و در شهر شیراز کار خود را آغاز و  جمعه اول اسفندماه پایان خواهد یافت./  انتهای پیام 313/18

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha