شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 344729
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
نرم افزار

حوزه/ نرم افزار سلسله مباحث دین پژوهی به همت دبیرخانه دین پژوهان کشور و با همکاری معاونت پژوهشی حوزه های علمیه عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این نرم افزار کاملا متن باز و به زبان فارسی می باشد و در تمامی سیستم عامل های معروف دنیا قابل اجراست، کار با آن ساده و کاربرپسند می باشد.

این نرم افزار در قالب فایلهای ویدئویی شامل سلسله نشست های علمی دین پژوهان در سال 1392 و با موضوع عاشورا پژوهی و با سخنرانی اساتیدی همچون محمد جواد صاحبی، مهدی مهریزی، محمد هادی یونسی غروی، سید حسن اسلامی، محسن الویری، سید منذر حکیم، علی اکبر علیخانی، یدالله مقدسی و رمضان محمدی برگزار شد می باشد.

از دیگرویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت دسترسی به متن کامل سخنرانی‌ها و همچنین دسترسی به فایل صوتی برنامه اشاره نمود.

فهرست موضوعات این نرم افزار شامل: نهضت حسینی جلوه گاه مکارم اخلاقی، هاشمیان در نهضت حسینی، آسیب های اخلاقی پژوهشهای عاشورایی، اهداف قیام امام حسین علیه السلام، پژوهش درباره شهادت و رحلت سه معصوم امام مجتبی(ع)، امام رضا (ع)و  نبی اکرم (ص)،بررسی اعلام الهدایه – سیره پیشوایان، کارکردهای تاریخی زیارتنامه های عاشورائی با تأکید بر زیارت اربعین، نقش بانوان در نهضت حسینی علیه السلام، بیداری اسلامی،فرصتها،چالشها و آسیب ها از منظر سید جمال الدین حسینی اسد آبادی، نقد و بررسی روایات نبوی قبل از بعثت پیامبر اکرم (ص)

سیاست و حکمت در حکومت اللهی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha