چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 344761
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
شهید

یاد یکی از شهدای مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مرند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تبریز، مراسم بزرگداشت شهید " حاج عباس عبداللهی"با حضور انبوهی از اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، علماء و روحانیت، فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و جمعی از مسئولین استانی در مرند برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ شهید حاج عباس عبداللهی روز پنج شنبه ٢٣ بهمن ٩٣، در درگیری با تروریست ها و تکفیری ها در منطقه «کفر نساج» واقع در شمال غرب درعا (استان جنوبی سوریه)، به فیض شهادت نائل شد.

گفتنی است: وی بازنشسته سپاه، اهل مرند و ساکن تبریز،  مداح اهل بیت(ع) و قهرمان ورزش های رزمی از جمله جودو، رشته سه گانه، چتربازی و همچنین تیراندازی بود.

وی  قهرمان ورزش های رزمی ارتش های جهان بود که سال ها به عنوان یک بسیجی مخلص در مناطق مختلف عملیاتی کشور حضور داشته و همچنین یکی از راویان ۸ سال دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور بود.

پیکر پاک این شهید به کشور بازنگشته و قرار است روز پنجشنبه مراسمی برای بزرگداشت این شهید والا مقام در تبریز برگزار شود.

لاز م به ذکر است که مجلس بزرگداشتی روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه از ساعت 10الی12 صبح در مصلی اعظم امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم، علماء و روحانیت معظم، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha