سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کد خبر: 344770
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
درس طلاب

حوزه / مدير مدرسه علمیه نخبگان شماره 2 شيراز گفت: ایجاد حس اعتماد به نفس در طلاب، از رموز موفقيت اين مدرسه مي باشد.

حجت الاسلام يعقوب بردبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در شيراز با اشاره به این که مدرسه علمیه نخبگان شیراز  از مدارس موفق استان فارس است، گفت: این مدرسه در سال 1385 با هدف تربیت مدرس وکشف استعدادهای برتر، تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان، آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: پذیرش در این حوزه از کل استان صورت می گیرد و ملاک گزینش، دارا بودن معدل بالا وهمچنین تعهد درسی، اخلاقی و تهذیبی از طلاب می باشد .

وي مهمترین عوامل موفقیت این مدرسه را ایجاد فضای رقابت سالم علمی در طول سال بین طلاب وفضلای حوزه دانست و خاطر نشان كرد: استفاده از اساتید مجرب ودارای سابقه تدریس در حوزه های علمیه که حتی اغلب آنها تحصیلات دانشگاهی نیز در کنار تحصیلات حوزوی دارند و همچنین ایجاد حس اعتماد به نفس در طلاب محترم را از دلایل این موفقيت دانست.

مدير حوزه علمیه نخبگان2 اظهار كرد: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان آیت الله ایمانی رمز موفقیت این مدرسه بوده و ان شاالله خواهد بود.

وي گفت: مدرسه علمیه نخبگان بحمدالله با تلاش اساتید سطوح عالی، رتبه بسیار قابل توجهی در بین حوزه ها ،آن هم در نیمسال اول داشته( اغلب معدل ها بالای 18 وغالبا 19 بوده است ) که مرهون تلاش اساتید در خصوص ارتقاء بخشی سطح آموزشی همچنین همت والایی که طلاب در مباحثات  ومطالعات خویش ایفا نموده اند  و فضای حاکم علمی که توسط خود طلاب محقق شده، می‌باشد.

حجت الاسلام بردبار بيان كرد: در سال جاری تحصیلی ( 1394-1393)تعداد80نفر از طلاب در سطح 2 و3 در این مدرسه نخبگان مشغول به تحصیل می باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha