یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
نظری

حوزه / مرحلۀ دوم مسابقات علمی طلاب حوزه علمیه استان قم امروز(جمعه اول اسفند) با رقابت 580 نفر درسالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد.

 حجت الاسلام محمد علی نظری در حاشیه برگزاری دومین المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه استان قم در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، گفت: این دومین المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه استان قم از پایه دوم تحصیلی تا سطوح عالی می باشد.

مسئول امتحانات حوزه علمیه استان قم، هدف از برگزاری المپیاد علمی طلاب را، رقابت سالم علمی، شکوفاسازی استعداد، تثبیت و مرور اندوخته های علمی گذشته و شناسایی استعدادها  عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این المپیاد علمی 580 نفر در یک رقابت به 100سؤال تستی کاربردی پاسخ دادند و در نهایت پذیرفته شدگان در آزمون کتبی و مصاحبه، به مرحله کشوری که در تابستان سال 94 در یکی از استان برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد

حجت الاسلام نظری گفت: نتیجۀ آزمون 21اسفندماه اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان با مراجعه به پنل شخصی خود در سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه  می توانند  نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

 خاطرنشان می شود:اولین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه از پایه «دوم تحصیلی تا سطوح عالی» 13 آذر ماه 93 با شرکت 2000 هزار نفر برگزار شد و از این تعداد، 580 نفر به مرحلۀ دوم راه پیدا کرده بودند.

 انتهای پیام:40/313    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha