چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سیفی مازندرانی

حوزه/ مراسم بزرگداشت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه، با حضورآیات عظام نوری همدانی ، شبیری زنجانی، حضرت آیت الله علوی گرگانی، آیات حسینی بوشهری،سید محمود هاشمی شاهرودی، نمازی، علوی بروجردی، و روحانیون و زائرین و مجاورین حرم مطهر فاطمه معصومه(س) در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«­حوزه» حجت الاسلام و المسلمین عزیزالله رزاقی، در این مراسم گفت: پیام رهبر معظم  انقلاب، مراجع و بزرگان دین و حوزه، برای مرحوم سیفی، بیانگر این حقیقت است که آن عالم ربانی مشمول چنین تمجیدی بوده است.

 وی افزود: مرحوم حجت الاسلام  والمسلمین سیفی شخصیت علمی، اخلاقی، خدوم به نظام، انقلاب و رهبری و حوزه بود و در این عرصه توانست در موضوعات مختلف علمی و تبلیغی خدمات شایسته و بایسته انجام دهد.

سخنران مراسم اظهار داشت: آن مرحوم با تلاش علمی فروانی که انجام می داد، توانست پله های ترقی علمی تهذیبی را یکی پس از دیگری طی کند و به مراتب بالایی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین  رزاقی ابراز داشت: اساتید حوزه احترام خاصی برای آن مرحوم قائل بودند و حتی در عرصه علمی  تألیفاتی هم داشته است.

قاضی دیوان عالی کشور افزود: آن مرحوم در کنار تدریس در سطوح عالی حوزه، به امر تبلیغ در دانشگاه و جامعه نیز مشغول بود و در نهایت در همین راه دعوت حق را لبیک گفت.

وی  در ادامه به رسالت حوزیان در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: حوزه دربارۀ موضوعاتی چون محبت و معارف اهل بیت (ع) کارهای خوب و شایسته ای انجام داد و ترویج خوبی هم نسبت به محبت  اهل بیت (ع) در دنیا شده است که باید در ابعاد دیگر نیز تلاش هایی صورت بگیرد.

انتها پیام: 40 /313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha