شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
توسلی نژاد قزوین

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب و روحانیون، سربازان امام زمان (عج) محسوب می شوند و وخدمت رسانی به آنان را افتخار می دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمد توسلی نژاد، در دومین همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، گفت: تجلیل از خانواده و فرزندان طلاب از جمله برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه است که خوشبختانه دارای اثرگذاری هم بوده و از سال گذشته تا امروز شاهد افزایش دو برابری جمعیت ممتازین خانواده های طلاب و روحانیون قزوین هستیم.

وی افزود: وجود ممتازین تحصیلی خانواده های طلاب، افتخاری برای جامعه روحانیت است و معلوم می شود که در خانواده ای که با علم و فضیلت مانوس است، فرزندانی با کمالات علمی و اخلاقی تربیت می یابند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین با اشاره به تعداد ممتازین تحصیلی خانواده های طلاب و روحانیون قزوین، ادامه داد: در این همایش از 108 فرزند روحانی و ممتاز تحصیلی تجلیل شد که این رقم نسبت به تعداد روحانیون استان رقم بالایی است و امیدواریم که روز به روز شاهد افزایش این تعداد باشیم.

وی، نقش مادران و همسران طلاب را در موفقیت آنان مهم خواند و گفت: در تامین زمینه های لازم برای تربیت و موفقیت فرزندان، مادران و همسران نقش اصلی را بر عهده دارند که در این میان نقش مادران و همسران طلاب و روحانیون با توجه به شرایط زندگی و نحوه اداره خانواده نقشی مهم و تاثیرگذار است که باید قدردان زحمات آنها باشیم.

حجت الاسلام توسلی نژاد تصریح کرد: اگر فداکاری و همکاری همسران طلاب نباشد، روحانیت به اهداف خود نمی رسد و امروز در این همایش جای خیلی از همسران و مادران طلاب و روحانیون خالی است و ما امیدواریم که ان شاء الله روزی برسد که بتوانیم در خدمت همه این زحمکتشان باشیم و از آنها تقدیر نماییم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین گفت: طلاب، سربازان امام زمان (عج) محسوب می شوند و مسئولین مرکز خدمات با اعتقاد به اینکه خانواده های طلاب و روحانیون عائله امام زمان(عج) هستند به خدمت رسانی به آنها می پردازند و ما افتخار می کنیم که در خدمت این خانواده هاباشیم.

حجت الاسلام توسلی بیان کرد: عدم اجرای برخی برنامه ها به معنی کم توجهی نیست، بلکه این مرکز متناسب با بودجه های اختصاص یافته، به فعالیت های فرهنگی و رفاهی به برگزاری مراسم و سایر فعالیت ها می پردازد.

وی افزود: مرکز خدمات در بخش خانواده های طلاب و روحانیون عهده دار فعالیت های فرهنگی است و سایر برنامه های مرتبط با روحانیت بر عهده سازمان ها و ارگان های دیگر است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دومین همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون استان قزوین با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار گردید و م امیدواریم که موفقیت های دانش آموزان ممتاز ادامه داشته و در سال بعد شاهد موفقیت آنها در در مقاطع و سطوح بالاتر باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha