شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 345624
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
المپیاد

حوزه/ هجدهمین المپیاد علمی طلاب جامعه المصطفی مشهد با حضور 400 نفر از طلاب خواهر و برادر غیرایرانی در سه حوزه آزمونی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در 10 رشته گروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، این المپیاد در مقطع کاردانی، در رشته فارسی و معارف اسلامی، در مقطع کارشناسی در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث،‌ کلام اسلامی، فقه و معارف اسلامی، علوم تربیتی و بخش عمومی و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های تفسیر و علوم قر‌آنی، کلام اسلامی، حقوق و جزا، جرم‌شناسی و معارف اسلامی با هدف ایجاد شور و نشاط علمی و تولید فضای علمی  برگزار شد.

حجت‌الاسلام کمیلی، معاون آموزشی مجتمع آموزش عالی مشهددر حاشیه این آزمون با اشاره به اینکه نتایج این آزمون دو هفته پس از برگزاری اعلام خواهد شد، ادامه داد: با اعلام نفرات برتر برای مسابقه نهایی، برگزیدگان در اردیبهشت ماه سال 94 عازم قم می شوند.

وی به اعطای گواهی نامه حضور به شرکت‌کنندگان این آزمون، بیان کرد: همچنین به ممتازان نیز لوح تقدیر اهدا می‌شود و نفرات برتر برای ارتقا به مقاطع بالاتر امتیاز کسب می کنند.

گفتنی است: حجت الاسلام مهدوی مهر رئیس مجتمع آموزش عالی مشهد، حجت الاسلام علی تقوی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در گرگان و اعضای شورای جامعه المصطفی مشهد از این المپیاد علمی بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha